Guess Who.

Passed her exam. With approximately 70% of her answers being correct. More than I expected.

Now, I have also attended my first business economics seminar already, this being the course I am doing this semester, and … well: what would YOU think and feel if someone told you “your next exam is going to consist of mathematical questions, like, 80% of it?”

Exactly.

I don’t know what I am doing here, either … 🙂


29 responses to “Guess Who.

  • Tina.

    Hey, congrats!

    As for your question–I would get up and leave. 😉

    • alcessa

      Thx.

      And yes: that’s exactly what I’ve been thinking of doing, too. Unfortunately, my hubby says “We can manage that. I’ll teach you things.”
      I wish I could let the uni know I am doing this to increase my working VOCABULARY and not my maths … 😆

  • Techka

    Čestitke za uspešno opravljen izpit! Tega zdaj ti bo pa prav tako uspelo narediti. Bosta že naštudirala, toliko, da bo izpit narejen. 🙂

  • jana zf

    Woohoo! Čestitke! 🙂 In se strinjam s Techko – prav gotovo bosta uspela naštudirati tudi matematiko! Thumbs up!

  • alcessa

    Techka in Jana: hvala.

    Potem ko sem leta in leta vsake toliko sanjala, da moram opraviti še diplomski izpit iz matematike, bi človek rekel: evo ti šansa. Jaz pravim: juhu, zakaj pa ne? Poleg celega kupa matematike bi se naučila še precej o ekonomiji, ker gre za naloge iz tega področja.
    Problem? Nekdo je do sredine novembra svojo dušo prodal prevajalskemu hudiču in zdaj ne ve, koliko časa bo ostalo za učenje, če sploh kaj 😦
    No, razen čez božične praznike – dragi pravi, da bi to bil idealen čas … 🙂

  • kitty

    Bravo!! Čestitam 😀

  • nika

    Ja seveda, no, čestitke, opcija “failed” sploh nikoli ni obstajala!
    Glede matematike pa pomisli tole: možje, ki rešujejo težke matematične probleme in poučujejo svoje žene, so strašno seksi (še posebej, če pri tem nosijo tudi očala). Božični prazniki… zares idealno… 😉

  • Yemi

    čestitke, bejba!!!
    če sem jaz, ki še vedno ne znam poštevanke številke 7, preživela matematiko I in II na tehničnem faksu, jo boš tudi ti, je pa res da se tri tedne po izpitu ne boš spomnila niti ‘m’ja od ‘matematike’

    • alcessa

      Hvala. Problem niso toliko osnovne računske zvrsti, problem je v tem, da se moji srednješolski izobrazbi reče “družboslovni tehnik”. In čeprav smo imeli v Lotmerku naravnost izvrsten pouk matematike (res), določenih stvari ni bilo na programu (odvodi, integrali & Co.) … Če mi bo uspelo priti do izpita, tega torej moram opraviti s poznavanjem poštevanke števila 7, vse drugo so zame bohemske vasi (tako se po nemško reče španskim vasem) …

  • matilda

    ma bravo!
    ko mi kdo samo omeni mat…sem že za devetimi gorami, stisne me v želodčku in pred očmi se mi pojavi supernova.
    sam ti nisi taka boječka kot jaz in ziher veš zakaj…jaz smilsa nisem nikoli videla:)
    bravo tudi za to!

    • alcessa

      tenks.

      Jaz imam tudi kup stvari, ob katerih me stiska v želodcu … mama-v-zakonu na primer. Oštarija s ponudbo odojkov in jagenjčkov. Svetlo roza barva. Go(vo)reči pripadniki verstev. Kup umazanije v Tihem oceanu. …

      Pri matematiki pa bolj trpim zaradi razcepljenosti: tisto, kar vsaj malce razumem, me osrečuje. Ostali del gore, s katerim se nikoli nisem ukvarjala, me onesrečuje. Toliko bolj. 😥

  • matilda

    Svetlo roza konfeti ali tista malce bolj zamolkla dojenčkova pletena jopica letnik 74? Mene ob slednji sicer ne stiska, me pa spravi v slabo voljo, ker ne pristoji prav nikomer.
    In ob govorečih pripdanikih verstev me tudi ne stisne v želodčku temveč dobim krvave oči.
    Tisti del matematike, ki sem ga razumela (hvala dr. Marušič!) mi je vsaj pol uure po predavanju nudil neizmerno zadvoljstvo, vsaj pol ure po predavanju in sem se počutila strašno inteligentno. Recimo, pri romaniki to zadovoljstvo čutim še danes, pa čeprav še zdaleč ni moje najljubše obdobje.

    • alcessa

      Ja, dolgotrajnost je drug … vidik. Se strinjam. Čisto možno, da je matematika neke vrste futer za moj ego, s takojšnjimi rezultati, estetski užitki pa so nekaj čisto drugega. (jaz imam kar dve osebnosti, a veš 🙂 ena je sposobna uživati v vseh naporih delovnika in vsega povezanega s tem in se živahno zanima za slovnico, matematiko ipd. ta druga neskončno rada leži v banji, bere šund in sanja o secesijskih zgradbah na Finskem ter govori povsem napačno nemščino. Ena brez druge ne bi preživela.)

      Vse vrst nežno kičaste roza. Obožujem pa kaj močnega, živahnega na tem področju.

  • matilda

    dva različna faksa, da se razumemo.

  • matilda

    umetnostna zgodovina pa turizem na ekonomiji.
    1000 leta tega.
    pol sem pa našla sanjsko službo na sejšelih in pustila oba.

    • alcessa

      Ooo, umetnostna zgodovina … a tam ste se pa za ene 1000 slik morali naučiti še avtorja? Nisem žleht, spomnim se, da je sestrična pri nečem podobnem skoraj omagala. Ko je končno vpisala angleščino, je (skupaj z mano) ugotovila, da je treba pri diplomskem poznati ene 350 knjig. Z avtorji. In pa prebrano vsebino, se ve … Kaj naj rečem … prvič sem zružila. 🙂

  • matilda

    ah tisto z avtorji je bila malenkost, pa ostale reference, ki spadajo k delu mačji kašelj, čisto me je izmučilo, ker nisem imela krščanske podlage:D ampak moji miselni vzorci so čisti ninđa attack!

    • alcessa

      Enkrat so imel restavratorji na ljub. umetniškem faksu razstavo in je tudi vse naokoli ležalo kup krščanskih slik. Na kar je mene začelo malce dušiti in sem morala ven. To ni bilo prvič, v takem okolju.Ti tudi?

      • matilda

        ah, ne, mene verske slikce ne dušijo, vse je tako življensko in vsakodnevno….moj današnji dan je bil ena taka sdoma in gomora, pa sem zapiskla v flavtico, zalučala kamen in obglavila leva in šla domov

  • Bimbo

    Č e s t i t a m ! Jasno in glasno. 🙂

  • http://tinasurfazavas.blogspot.com/

    BRAVO!
    Kar se pa matematike tiče, jaz ga nisem mogla nehat gledat http://www.rtvslo.si/zabava/zanimivosti/video-hrvaski-profesor-matematike-ki-svoje-znanje-deli-tudi-na-spletu/292660 in se zraven čuditi izpuhtelemu znanju iz moje glave. 😦

