“I think these are the makings of a mullet. Don’t you think so?”

“Yeah. You should finally visit your Hairkiller’s.”

I grab me some scissors: “Well, as you know, I don’t have time. I need to work too much.”

Since my hair is too long and quite curly (why now?), the final haircut doesn’t look too bad. Anyway, I AM going to go to the hairdresser’s as soon as I can.

What bothers me more is that we had to spend a beautiful Indian summer weekend at home. I am already missing the Pfalz so much and the autumn hasn’t even really started yet. Or has it?


12 responses to “

  • jana zf

    Pogumno!🙂
    PS: Se priporočam, za kak DIY nasvet, ker bomo očitno mi *morali* kmalu poprijeti za škarje kar sami …

    • alcessa

      O, ne vem, če si upam🙂 Skratka, rabiš kakršne koli špangice, čisto ta prave škarje za lase in glavnik z ozkimi zobci… najprej mokre lase gladko počešeš (jaz pri tem že naredim stransko prečko), potem z glavnikom zajameš plast las (plast = na isti višini na glavi, širina plasti pa naj bo odvisna od frizure in dolžine glavnika) in jo povlečeš skozi kazalec in sredinec leve roke, da je povsem gladka. Jaz po navadi odrežem na mestu, kjer se vidno delajo stanjšane špice. Pri naslednji plasti las na isti višini zajamem tudi nekaj že odrezanih las, da bo odrezana dolžina enaka. Vsako končano plast pomaknem vstran s področja predvidenega strižanja in jo pripnem na glavo. Ko sem končala z zadnjo stranjo, lase spustim in špangice uporabljam za spenjanje že odrezanih las ob strani, spnem jih na zadnji strani ali vrhu glave.
      Ko mislim, da sem enakomerno odrezala vse konice, si glavo operem.
      Ne priporočam, da začneš pri sebi – za dobre prijeme je bolje vaditi na drugih. Postopek krajšanja konic se obnese samo pri relativno dolgih laseh, za kratko frizuro še vedno priporočam frizerja.

  • Techka

    Jesen je že tu…. Kostanj sem že jedla, listje se je že obarvalo in počasi ga drevje izgublja. JE pa fino, ker so dnevi še tako topli. Še ta teden naj bi bili, pravijo vremenoslovci, potem pa že sneg napovedujejo. In to z možnostjo do nižin. Jejks, bomo šli spet z 20 stopinj na 0.😦

  • matilda

    moja frizerka je obupana ko:
    – ji v nulo dam navodila kakšna bo moja frizura (na koncu si stajling naredim sama)
    – ko ne morem dočakat najinega dejta in si malček popravim sama (zgleda čisto fajn, njej pa seveda poruši tehnično stran nadaljevanja striženja).

    meni je tale oktober fantastičen, september me je malce moril s soparo, danes pa lepo naokoli brez najlonk in seveda že pol leta v kratkih rokavih. morda pa se mi le uresniči kalifornija!

  • Nina

    Ko sem pred leti sama “popravljala” frizuro (seveda samo zadaj pa nikoli ni bilo dovolj kratko), se je frizerka skoraj zjokala, ko je zadevo videla😀 In tako sem opustila idejo, da bi postala frizerka🙂

  • alcessa

    Pri mojem Hairkillerju je zaposlenih toliko mladih frizerjev, ki se tudi dokaj hitro menjajo, da ne vem, ali se me kdo sploh zelo natančno spomni, kaj šele, da bi jokal … kar mi je všeč. Moj mož hodi k drugemu, tam ga poznajo, vedno ga striže ista frizerka, če se le da, ma zame bi to bilo preveč … osebno. I like it impersonal.
    Je pa res, da pri striženju špic pri relativno dolgih laseh nisem preslaba, če imam glede linije zadaj čuden občutek (kar ni verjetno, glede na to, da od vrtincev sploh ne morem videti, ali sem dobro postrigla🙂 ), dragega prosim, da popravi (sem mu pokazala, kako to gre)🙂

  • http://tinasurfazavas.blogspot.com/

    Jaz si tudi sama špice strižem, včasih še kaj več🙂 Moja frizerka (moja mama) mi je po nekaj letih grizenja (njen izraz za moje frizerske sposobnosti), šenkala ene frizerske škarje, da ne bom tako pogrižena. Zdaj se oglasim pri njej le kadar rabim novo obliko. Barvam se tako ali tako že dolgo sama. Pa nej še kdo reče, da pregovor o kovačevi kobili ne drži.

    • alcessa

      Aaaa … končno ena. No, škarje so vendarle eno od tvojih bistvenih orodij … Pri nas so bile take spretnosti koristne v študentu …

  • jana zf

    Hvala za podrobna navodila!🙂 Ne vem, če si upam probat, se mi zdi, da imam vseeno še prekratke lase za kaj takega. Malo sem se hecala enkrat pri tamalih dveh, ampak tisto je spet drug podvig, ker ju je težko na mestu obdržat …
    Drugače pa me prav zanima, koliko časa bom zdržala v fazi – hočem daljše lase. Sploh ker mi tako počasi rastejo in niso prav bujni in zelo hitro dobim zelo dolgočasno (žalostno) obliko😦 enkrat mi bo spet samo prekipelo, pa se bom šla spet na kratko postričt (dvig cene gor ali dol…), seveda k enemu in edinemu frizerju, ki je poštekal mojo obliko glave/vrsto las in me po obisku pri njem ob pogledu v ogledalo ne oblije groza še kak mesec po obisku …:/

    • alcessa

      🙂 ne, v tem primeru raje ne, ko so res dolgi, je veliko lažje. Pa si me res ujela: ravno sanjam o kratki frizuri🙂 Še posebej, odkar je moj mož slučajno prebral ta zapis in pripomnil Zakaj nimaš take frizure kot nazadnje na Švedskem? … no, čeprav, tista je dobra za veslanje in pranje glave po športu, za dame srednjih let pa malo manj.

      Da ne pozabim: obstaja ena zadeva, ki meni zgleda lase naredi veliko bolj bujne – vitamin B kot prehranski dodatek za vegije (začimbni kvas)

