Danes …

… je pri nas snežilo. Kar cel dan, vendar se sneg na tleh ni obdržal. Črni gozd pa ves napudran.🙂

… sem prvič oblekla zimski plašč, ogromen šal in rokavice.

… sem cel popoldan zmrzovala. V predavalnici na faksu. V kapitalizmu se sobotnim študentom pač ne kuri!😦 Še dobro, da sem imela vsaj ogromen šal.

… sem pogruntala, da zaradi neznanja in nezmožnosti pridobitve ustreznega znanja ekonomske matematike ne bom doštudirala. Prava.😯 Gledano ekonomsko se mi namreč ne splača vzeti ostanek leta fraj in mogoče še plačati nekoga z dovolj časa, da mi daje redne inštrukcije. Iz matematike. Ker bi rada doštudirala pravo.😯 Na žalost obvladam dovolj matematike, da vem, da se mi ne splača.😦

… sem dobila pošto od davčne. Jajks, sem si rekla, ko sem trgala kuverto. Notri pa prijazno obvestilo, kako si zrihtam dostop do spletne davkarije.🙂

… sem v samopostrežni restavraciji opazovala žensko, ki je poslušala walkman in zraven pela. Pa je skoraj nihče ni slišal, ker so bili zvoki veleblagovnice pod restavracijo premočni. Kar ostrmela sem, ko je menjala CD. Prenosni predvajalnik zgoščenih plošč, krščen matiček!

… sem bila prisiljena kupiti 12 zavojčkov papirnatih robčkov, ker posameznih niso prodajali. Tržna niša?😈

… sva začela kuriti v vseh prostorih.🙂


14 responses to “Danes …

  • Yemi

    ej. don’t give up. matematka tud ni tak bav bav, res ne, no! poleg tega nam bo v podjetju tildi & company prav prišla lawyerka-švabica😉 (ok, this sounds wrong on so many levels, but the point is DON’T GIVE UP so easily, enkrat se ti odpre, in potem se vse kar poklopi)

  • alcessa

    Yemi, HVALA za podporo …🙂 Načeloma se ne bi predala tako easily, problem je v tem, da moram do 10. januarja oddati domačo nalogo z vajami, marca pa imam izpit. Če se ti to sliši kot ogromno časa, naj povem še, da do 15. novembra ne morem storiti čisto nič, ker me lovi deadline za oddajo prevoda. Druga polovica decembra je ravno tako že splanirana in ne glede na to, kaj nama do z dragim kao uspelo narediti čez božične praznike: potrebnega znanja je toliko, da bi rabila trojni božič. In ko bom bila čez božič poštekala vsaj tistih 50%, ki so potrebni za nardit izpit, me čaka naslednji mega prevajalski projekt … Tja. Če študiraš ob delu, je skoraj vse nemogoče, če si ustvarjalci študijskega programa niso natančno premislili, kaj pravzaprav hočejo. Bachelor prava pade zaradi matematike? Kul. Kar se pravničice-badenčanke (nisem švabica, grrr🙂, sem iz badna) tiče: preden odložim žezlo in se za trenutek spočijem, bom poskusila narediti čim več pravnih predmetov. Če se bo dalo, vse. Tako ne bom končala študija, bom pa imela potrdilo univerze, da obvladam določene pravne teme. Kar je za moj poklic čisto dovolj. Za sladke bejbe onstran Alp mogoče tudi😀

    • Yemi

      ITAQ. ampak moram ti šapnuti na uvo: s te strani alp je vse kar obvlada umlaute in tu in tam malo poghkuje švabica.:D

      • alcessa

        gotverdammt, nisem švabica!😀 Švabi so žleht in škrt, jaz pa sem uživačica, kot se za badenčanko spodobi. In moji rrrr-ji so lepo slovansko glasni, moji hhhhh-ji pa lepo slovansko tihi🙂

        • matilda

          jaaaa, ziher fino slovansko pohrkuješ, amap, če je treba znaš to počet tudi po švabsko, kaj ne! Jaz znam govorit slovensko in hrrvaško po nemško, švedsko, francosko, mađarsko, angleško, irsko in talijansko. Ok,. talijansko znama tudi po italijansko in hrvaško znam po zagorsko, dalmatinsko in srbsko;)
          drugače pa brem, da se ti dogaja v enih apr dneh več kot meni v pol leta. Uauuuuh!

  • Ruth*

    Ej, NE! Zaj*bi matematiko in dokaži, da zmoreš. Ne vem kakšno matematiko imati na pravu tam, mi smo na PF MB imeli le statistiko – kuharsko matematiko. Matematika naj te ne ustavi pri študiju prava! Če ne drugače, poišči alternativo. ;)) Verjemi, da obstajajo.

    • alcessa

      Hvala, Ruth. .-) Ni problem matematika: problem je čas za učenje matematike, ki bi jo rabila, da bi razumela naloge iz poslovne ekonomije. Čas, kot vedno … Pravo bom pa še kar nadaljevala, ja, samo da vse kaže, da brez zaključka…

  • Techka

    Matematika je zakon – ko jo 1x poštekaš. Drugače pa pravijo: vaje, vaje in še 1x vaje, pol pa gre.🙂

    In guess what: pri nas cel dan sneži in sneg se je obdržal!😉 Kurimo pa še ne v vsem prostorih. V spalnici še ne…😉

    • alcessa

      Ja, matematike je res kul, če ima človek vsaj 15 minut prostega časa zanjo.
      Pri nas se je segrelo in je sijalo sonce – kar fajn je bilo. V spalnici pa itak kuriva samo zvečer …

  • jana zf

    Verjetno je pri toliko fiksnih in že znanih obremenitvah težko ohraniti optimizem in voljo, da še kaj tako glomaznega zraven stlačiš, kot je učenje matematike. Prav tako si mislim, da je veliko lažje shajati brez takšne grozovite reči ves čas nad glavo …
    Ampak po drugi strani bi ti svetovala, da ne še vsega odpisat, ne brez boja!😉 A ni tako, da so na faksu mnogoteri roki za opravljanje izpitov? Ali imate res samo eno šanso? No, jaz močno držim pesti, da bo losulja malo stisnila zobe/se ugriznila v jezik in uspela ob vsem skupaj še malo matematike povadit, 15 minut za hec!, sem in tja in morda bo to čisto dovolj (ali je res to taka rocket science?!). Pusti se presenetit …😉

    • alcessa

      😳 Včeraj zvečer sem med 22 in 22.30 uro v postelji brala knjigo “Matematika za študij ekonomije za folk, ki o določenih stvareh nima pojma” (ali nekaj podobnega), ki sem jo nabavila točno za ta predmet. Res je, problem je čas: zadnji mesec skoraj izključno delam (kadar ne zganjam športa), vendar se bo to počasi malce spremenilo, mogoče. In ja, strinjam se s tabo, da bi pravzaprav izpit lahko delala tudi kdaj pozneje (nimamo samo ene šanse), zakaj ne. Kot sem včeraj razložila dragemu, glede na to, da oba veliko delava in je skupen prosti čas redkost, ga jaz ne bi v preveliki meri žrtvovala za matematiko, temveč raje za pravne predmete, pa še to samo v homeopatskih dozah. Če pa mi bo kdaj zneslo pridobiti potrebno znanje brez prevelikih časovnih in finančnih žrtev (ne mislim namreč odklanjati dela zaradi tega), bi se pa te zadeve res lotila – konec koncev je vse skupaj bolj zanimivo kot marsikatera druga stvar …

      • matilda

        obstaja še kaj razen matematike.
        in ko bo čas zanjo, o zato, ker bo zanimivo, izziv ali pa kar tako.
        pojdi se kepat:*

        • alcessa

          Bom, kar z blatom, snega namreč ni več🙂
          Zdaj bi že še bil pravi čas za matematiko: zunaj je mrzlo, prjatlov nimam, ker preveč delam, ljubimci dito, ravno tako ne živim nekje, kjer se človek sprehodi po dramatični naravi ali drvečem vrvečem velemestu, kakšno pofilozofira, potem pa gre pisat knjigo. Sploh nič od tega. Idealno stanje za učenje matematike torej. Sam kaj, ko … siehe oben.

  • jana zf

    There you go, that’s the spirit!🙂 Navijam še naprej …

