Kompliciran recept za zelo preprosto in zdravo juhco. Zakaj pa ne?

Za 2 osebi potrebujete: 2 večja šampinjona (2 glavici), kos dimljenega tofuja, jušne testenine, 1 bučko, malce soli, popra, suhega peteršilja in olja. 1 liter vode.

Vse skupaj bo trajalo kakšnih 50 ali pa samo 20 minut. Odvisno od tega, ali so tudi vaše bučke malce grenke.

Najprej bučko prerežite na pol in polovički nasolite – seveda samo, če strokovno preverjanje s polizom prerezane površine nakazuje na inherentno grenkobo bučke🙂 . Nato si vzemite 25 minut fraj (online šoping? katalogi? odtenki sive?)

Čez 25 minut pod tekočo vodo splahnite šampinjona, odstranite stebli in glavici narežite, ravno tako narežite kos tofuja. Na štedilnik dajte lonec z 1 litrom vode, v vodo dajte sol, poper, šampinjone, tofu in malce olja (jaz sem dala kakšno žličko olivnega). Zavrite in preklopite na srednji ogenj ter dodajte testenine. Moje so bile abecedne, predvideni čas kuhanja 15 minut.

Polovici bučke sperite pod tekočo vodo in ju narežite na trakce (z rezalnikom Žüljen). Surove trakce dajte v jušnik oziroma posodo, v kateri boste postregli z juho. Potresite z malce peteršilja in pokrijte.

V juho razbijte 2 jajci in vse skupaj kuhajte na majhnem ognju še kakšnih 10 minut. Juho prelijte čez bučke in jo postrezite.


3 responses to “Kompliciran recept za zelo preprosto in zdravo juhco. Zakaj pa ne?

  • matilda

    kaj bi nadomestilo tisto…tofu?
    juhce so fine, ko je zunaj mrazovmraz.
    prejšni ponedeljek sem okoli hospala brez najlon, danes nama je s cucko zjutraj zamrznilo…. Piiiipppp…..

    • alcessa

      Nič, po moje lahko narediš kar brez nadomestila🙂 Jaz namreč tudi tofu le redko dam v juho. Če imaš rada jajca, si pač dovoli dve, pa bo🙂

  • matilda

    jajčka mam rada. sploh z divjimi špargeljni ali polnjena z vsemživim…no, še kakšen mesec (vmes bomo potamanili vso božično kulinarično ikonografijo…ne bom naševala, zaradi občutljivih duš) in hip, hip, pomlad je tu.

