Beste Arbeitsvermeidungsstrategie bisher, echt

Frau schneidet sich einfach beim Geschirrspülen besonders tief.

Ringfinger, rechte Hand. Damit kann ich heute fast frei nehmen.

– – –

Do sedaj najboljša strategija izogibanja delu

Gospa se enostavno urežejo pri pranju posode in to posebej globoko.

Prstanec, desna roka. To pomeni, da si danes skoraj lahko vzamem fraj.


21 responses to “Beste Arbeitsvermeidungsstrategie bisher, echt

  • nika

    Ja, tudi sama znam biti neverjetno iznajdljiva, še posebej, ko se je treba izogniti (beri: se popolnoma onesposobiti) kakšnemu neprijetnemu opravku.
    Naj te potolažim… pravijo, da je to znak inteligence…🙂

    lp, n.

  • nika

    Preveč inteligentna, da bi delala, pa tudi preveč inteligentna, da bi ne vedela, da brez dela ne gre…
    No, ker ne moreš veliko tipkati, ti predlagam, da se lotiš tiste tvoje pravniške matematike. Zraven lahko grizljaš česen…😉

  • nika

    Jejžešna,bodi vendar pametna in kuj železo, dokler je vroče…
    (tudi jaz te imam rada)🙂

    • alcessa

      Ja, ja, kuj železo…👿 Pa da se udarim po roki, jo zmečkam v franžo, si nehote poskusim obrisati solze, oslepim … Jok, odpade.

      Nič, grem kupit česen …

  • Nika

    Hahahaha! A vidiš, nova zvijača tvojega pretkanega uma: zdaj moraš seveda nujno v trgovino po česen…

  • Techka

    To pa verjetn peče, a? Jej, jej, jej…. Se že celi!😉

    • alcessa

      Ja no, kaj pa človek lahko pričakuje od Gospodinje, ki je pomotoma v penečo, vročo vodo za pomivanje posode nametala tudi vse nože (= oba noža), ki jih je uporabljala za seckanje ohrovta in rezanje njokov?🙄
      Je že zdavnaj nehalo peči, tudi celi se, na srečo. Vseeno se bom danes zaradi potenja in tuširanja odpovedala gospodu Krostrejnerju, kar me najbolj boli🙂

      • Techka

        He he, potem bo sledilo tudi nadaljevanje zgodbe oz. povzetek, kaj si danes kuhala? Najs!!!🙂

        Mogoče bi bilo brez poškodb, če bi oba noža in ostalo posodo drugič raje lepo zložila v pomivalni stroj?

        • alcessa

          “Drugič” = “nobenič”, ker pomivalnega stroja nimava in ga ne bova nikoli imela. Da takoj odpravim morebitno pomoto: pa ne za to, ker sva pripadnika neke čudne vere, ki ne verjame v pomivalne stroje🙂 Edini način, kako bom jaz dočakala penzijo, je ta, da med delom vsake toliko vstanem, se sprehodim in očem dovolim, da se dejansko premikajo. Ker na te zadeve praviloma pozabim, sem si naštimala nekaj fint, zaradi katerih vsak dan res vse to počnem: vsak dan na primer skuham kosilo in pomijem posodo, perilo sušim na geštelu in ga tudi od tam poberem in pospravim, 3-4-krat na teden tudi športam. Predvidevam, da si ne moreš predstavljati, kako je, če ti pomivanje na roko rešuje življenje🙂, ma meni ga.

          Danes sem skuhala bučne njoke (testo iz zamrzovalnika, naredila sem ga iz presežka pečenih buč pred dvema tednoma) in ohrovt, ki sem ga narezala na trakove, skuhala v slani vodi in mu dodala ostanek sirnega namaza. Postregla s kockami trdega sira, ki nama je ostal, in kockami surove rdeče paprike, za malce vitaminov🙂 In ker je ta priprava zahtevala dosti seckanja in ker sem namesto topih nožev (kot po navadi) vzela ostre in ker jih nisem pred nalivanjem vode vzela ven … sem se urezala. Tja, človek se nikoli ne neha učiti😆

          • Techka

            He he, res je, človek se nikoli ne neha učiti! In tole se mi zdi super, da si daš delo, da ne buljiš skoz v ekran! Super! In cunj tudi jaz ne sušim v nobenem sušilcu, kar se pa posode tiče, jo pa raje zlagam v in iz pomivalnega stroja.🙂 Glede športa pa – tudi pridna. Jaz delam po par km na dan, tko da trenutno bi rekla, da dovolj migam. Ne vem kaj pa bo, ko bo treba nazaj na šiht.😦

            Tole kosilo pa….mislim, da je bilo zelo okusno. Jst bi tud zdele neki pojedla…

            • alcessa

              Če se prav spomnim, si šele kakih 4,5 mesece mama, ne da? Kdaj pa greš nazaj v službo? Staviam, da se mame ob mulčkih morate več gibati kot mi pisarniški molji, tako da: če ne bo zneslo z rednim športom, z miganjem zagotovo bo.
              Šport mi paše v dnevni načrt, ker v kratkem času pridobim večjo koncentracijo gibanja, vendar po navadi rabim še veliko več: največkrat sem čez vikend srečna, kadar čistim, pospravljam, če greva po vodo ipd. Da ne govorim o Pfalzu🙂 Nekako je najbolj važno, da počnem kar koli in čim pogosteje. Pa moj optik pravi, da je z lečami treba veliko več mežikati, kot to povprečno počnemo pri delu za računalnikom, in tudi za to rabim finte za odvračanje pogleda, da se mi leče ne posušijo in pripopajo na oči … Skratka, tako je to. Drugače pa bi tudi jaz imela pomivalni stroj, čeprav sem zdi, da za 2 osebi, ki res ne umažeta veliko posode, niti ni nujno potreben. Kako je bilo pri vama – kako hitro si ga napolnila?

              • Techka

                Ja, naš malček ima 4 mesece in pol, delat grem nazaj 10.06.2013.😦 Eh, je tok fletn doma, da najraj ne bi šla nazaj delat.

                Pfalz je res krasen. Vanj se preprosto moraš zaljubiti…

                In ti si res pridna. Marsikdo se ne bi športal, če bi delal doma. In to, da veš, da moraš poskrbeti tudi za oči, se mi zdi še kako prav. Res, same pohvale si zaslužiš.

                Kako hitro napolniva pomivalni stroj? Različno. Odvisno je tudi, če pride kdo na obisk. Če jih pride ene par, pa vsi kaj pijejo, potem ga skoraj ziher zalaufava, če pa sva sama, pa da ne ustvarjava kaj veliko za kosilo, potem pa lahko dela šele vsak drugi dan. Šparava ga vsekakor ne. Kar naj dela, saj sva ga zato kupila.😉

              • alcessa

                😦 Verjamem, da ni easy misliti na službo, ma če drugega ne, upam, da vsaj toliko bolj zavestno uživaš, dokler lahko🙂 Poleg tega boš itak kmalu spet mama (ne da?) in šefa bodo vrgli, preden prideš nazaj, tako da …🙂

                Če delaš izključno za računalnikom (jaz ne počnem čisto nič drugega, tudi telefoniranje sem dala na minimum), ne moreš brez gibanja, ker te čez nekaj časa vse boli, tudi če je stol vrhunska umetnost ergonomije. In potem pač vsako gospodinjsko opravilo postane užitek, ker mišice nehajo letargirati🙂

                A, OK: nisem vedela, da se posodo kar pusti v stroju, dokler ni poln in mislila sem, da imata zdaj več posode zaradi pandinih flašk🙂

  • Yemi

    🙂 samo nemci si lahko izmislijo besedo kot je Arbeitsvermeidungsstrategie. Love love love it. olepšala si mi dan. tnx.

  • Techka

    Se pravi je rešitev, da bom imela rada pospravljanje stanovanja, če začnem delat doma? Ne, pri meni verjetno ne.😉 Si vseeno pridna, ker marsikdo ne počne nič, četudi dela doma. In potem se ljudje sprašujejo, zakaj so tako okrogli (beri debeli), pa vedno bolni, pa…

    Ja, pri nas se posoda nabira v stroju tako dolgo, dokler ni stroj poln. Potem ga pa prižgemo.🙂 Pa iz njega pospravimo, pa se zopet počasi nabira…

    Panda je zelo ekološki; njegovih zadev trenutno ni – ne uporablja flašk (ali česarkoli drugega), pa kot kaže jih še nekaj časa ne bo. Včeraj in danes smo namreč probali z dodajanjem po žlički, pa ne uživa v tem – kar dobi v usta vrže tudi ven; se še vedno raje stisne k meni in se tako naje.😉

    • alcessa

      Joj, sem pametna! Seveda se naje pri tebi, saj je še čist mičken! A ti potem … sebe ne daš v pomivalca😯 ? (sori, samo odvračam od lastne neumnosti :-))

  • Techka

    Hm, zaenkrat v pomivalni stroj nalagamo samo posodo. Sama se po mojem ne zbašem vanj.🙂 Mogoče, ko bom več pospravljala, pa me bo manj, takrat bom mogoče zlezla v stroj tudi jaz…
    Ha ha ha!
    Ti me res znaš nasmejat!😉

