Lovey Dovey Birds

(drawn and sent by Polona)

(made and sent by Polona)

So … did we laugh when we saw the drawing?

Did I feel honoured because of the recycled package, especially for me?

Hell, YES.


15 responses to “Lovey Dovey Birds

  • matilda

    uhhhhhhh, kakšen dramatičen okvir za rajski ptici:O
    čisto Narodna Galerija!

    • alcessa

      LOL … ma ne: za fotkanje za blog sem sliko postavila na mizo, v resnici ne izpade tako dramatično, temveč absolutno popolno: ker imava na (najetih) stenah leseni opaž iz 70-ih, ni veliko prostora za slike, zato je ta pristala v … (kvazi starinski Ikeiini) kredenci, kjer imava kup lepih (zanimivih) stvari. In tam potrebuje malce dramatike, da malce izstopa – kot že rečeno, točno tja paše🙂 Okvir tudi ni najbolj opazna zadeva pri vsem tem, temveč risba dejansko izstopa, kot se šika.

      • matilda

        jjjeeeep, rajski ptici, ki nista korkarja (japaja;)) sta srama kings že po inerciji in pol še tisto kokrstarozlato in neki prusko mosti sijaj…total drama queen.
        eh, kaj čmo, matiFrišna pač obvladajo;)
        moj prtič z rajskima ptičurjema ne bom čisto ob vsaki priložnosti na svetlo postavljala…recimo ob 1. maju ali Novem letu…vsekakor pa za Božičkovo in ob izlasovanju novega presidenta deželice v Luknji…drama …ti rečem
        ….

        • matilda

          zelo žal za zatipkavanje, iktus ti rečem sedaj (tipkam zloooo počasi), kdor ni razumel čsito nič naj se javi in mu napišem obnovo.

          • alcessa

            Japajade, še zatipkano obnovo rabimo😀 Ma ne, saj te kar razumem, sem te že kar vajena (to je zdaj mišljeno povsem pozitivno, brez pruskih prizvokov, majke mi!)
            Ta pruski okvir sem enkrat davno tega kupila za … orangutana! Orangutana Taprvega Predfrišnega, izpred 5 let. Pa sem se potem odločila za ta drugi okvir in je ta ostal…
            Pri nas sicer strastno gojimo slog dnevne sobe “stanujmo v muzeju” in tako tudi zgleda. Res.

            Izklasovanje predizenta🙂 pa spremljam tudi jaz in je res živa groza.

            • matilda

              zdaj sem mirna in pomirjena, ker ste me vzeli z vsemi posebnimi potrebami in 12 prsti na nogi in preskakovalnim pisanjem…ampak res nimam časa za kontroling…pri esejih in spisih in ostali ročni pisriji sem pa blestela (ampak le s kemičnim, ker pero me je ubijalo). Hvala za razumevanje in dešifriranje.

              • alcessa

                Ja, ti se kar razpiši, ni blema. Dešifriranje je moj vsakdanji kruh in še nisem nehala neskončno uživati, tako da paše.

                Sem pa tudi sama čedalje manj sposobna pravilno tipkati, sumim, da me daja starostna disleksija, najbrž bom morala kmalu opustiti poklic in postati nekaj drugega. Hmmmm … čistilka, da se dokončno odvadim vestnega pucanja?😀

  • Tamara's Blend

    Uuu, kakšno lepo darilo, tak paketek bi tudi meni polepšal dan.🙂

