Ce n’est pas pour moi …

“Je ne l’aime pas – je ne la veux plus. Ce n’est pas moi et je ne me sens pas bien.”

“Je vous comprends. Mais … Qu’est-ce que vous voulez?”

“Court, très court!”

“Une bonne idée!”


12 responses to “Ce n’est pas pour moi …

  • Techka

    No, pa sej niso tako zelo kratki… Al pa vsaj ta slika ne pokaže tega.🙂

  • tinasurfa

    Dobr ne! Men se potlej zdi, kot da bi bila za 3kg lažja!

    • alcessa

      Točno tako, predstavljaj si: se zmeniva, da lahko ostane največ 5 cm (od oka), vzame škarje in odreže pramene med 3 in 10 cm, jaz pa se gledam v ogledalu in se ves čas olajšano smehljam sama sebi in kar ne neham …😳 In kar je najsmešnejše: ugotovim, da sem zadnjih nekaj mesecev živela s frizuro, ki ni “jaz” – sem mislila, da je to samo eden od tistih ženskih mitov (za hitrejšo prodajo pripomočkov), pa se je izkazalo, da imam tudi jaz dejansko svojo frizuro … JAO.

  • matilda

    fnančno ugodnje od liftinga
    učinek podoben

  • matilda

    kolkoooo!?!!!
    moja “oblikovalka las” stane za tri lifitinge. pa ni, da je prav na hip lokaciji:I
    hmm, je pa res, da blazno obvlada in pusti, da se sama sfiniširam;)

    • alcessa

      Če bi se sama sfiniširala, bi me stalo 13 ojrov … (je pa res, da jim dam orank napitnine in da ne bi hodila tja, če ne bi bila zadovoljna … jaz sem precej easy za obdelovat🙂 )

  • Eva

    A sem lahko samo malo tečna tršica francoščine?

    Ce n’est pas pour moi.

    Drugače pa seveda odobravam spremembo frizure na nekaj, s čimer se bolje počutiš.🙂

    • alcessa

      Tršice francoščine ste iz vsega srca dobrodošle, kadar koli.
      Sploh, če pripomorete k slučajnemu sosledju dogodkov po načelu “krajši lasje, boljše znanje francoščine”🙂

  • Ruth*

    Kaj dobro! Zadnje čase ugotavljam, da moja frizura ni jaz in ne vem kaj naj naredim. Mahnem na frizuro k francozarjem? Se sama obrijem in se znebim do polovice hrbta segajočih las? Ah.

    • alcessa

      🙂 Težka bo – najbrž je iskanje lastne frizure precej zapleten postopek, poln korakov sem in tja. Vem samo, da sem še zdaj srečna, tako da sem jo očitno končno našla, potem ko sem imela že vse žive dolžine.
      Poleg tega bi rekla, da ti Francozi las ne bodo hoteli odrezati preveč na kratko😀, ker bodo mislili, da misliš nekaj drugega, kot govoriš, če boš kar vstopila in rekla “zelo na kratko”🙂 Še Nemce je treba prepričevati, da resno misliš s kratkimi lasmi in nemščina je narejena za precizne izjave🙂

