Da ist wohl Vorsicht geboten / Vse kaže, da je potrebna previdnost

Wenn frau morgens, bevor sich das Radio einschaltet und SWR2 versucht, die Schlafenden zu wecken, aufwacht, nicht mehr schlafen kann und sich daher völlig unbeirrt den herum streunenden Gedanken überlässt, von denen die meisten mit der gerade anfangenden Woche zu tun haben und eher praktischer Natur sind, wenn sie also unter anderem recht lange alle ihren Maßnahmen durchgeht und sich fragt, was wohl passieren würde, wenn der PC plötzlich nicht mehr täte, nur um festzustellen, nachdem sie aufgestanden ist und sich den ersten Kaffee geholt hat, dass dem PC tatsächlich nach Kreppieren zumute ist, was würde denn das Universum dazu sagen, dass sie sonst, wenn sie nicht mehr schlafen kann, davon träumt, wie ihr Leben wohl nach einem saftigen Lottogewinn aussehen würde? Ha?!?

—😯 …🙄 …😦

Če se zjutraj zbudi, še preden se vklopi budilka in klasična radijska postaja poskuša prebuditi še speče, če ne more več spati in se zato povsem brez upiranja prepusti mislim, ki brzijo naokrog, večina jih je povezanih s tednom, ki se šele začenja, in so povsem praktične narave, če torej precej dolgo časa razmišlja o vseh svojih ukrepih in se sprašuje, kaj bi se zgodilo, če se računalniku kar naenkrat ne bi dalo več, in če res ugotovi, potem ko je vstala in si prinesla prvo skodelico kave, da računalnik poskuša crkniti, kaj bi potem vesolje reklo na to, da sicer, kadar ne more več spati, sanja o tem, kako neki bi njeno življenje zgledalo po mastnem zadetku na loteriji? Ha?!?


12 responses to “Da ist wohl Vorsicht geboten / Vse kaže, da je potrebna previdnost

  • Techka

    Sam, teb pa računalnik velikokrat nagaja, al kako?😉

    • alcessa

      Ah, si si zapomnila, ne da … Ja: zadnji mi je nagajal letos januarja (star 3 leta) in pristal na odpadu. Takrat sem kupila novega, na srečo imam vzdrževalno pogodbo, tako da ga pridejo pogledat in popravit naslednji dan, če bo treba.

      • Techka

        Ja, večkrat slišim, da si zapomnim čisto preveč stvari – takih, ki jih ponavadi ljudje hitro pozabijo.🙂

        ČE ga pridejo kmalu popravit, potem ni take panike, a?!

        • alcessa

          Jaz sem tudi taka in se mi to zdi pozitivna lastnost, kakopak🙂 tako da, ne se bat hodit sem z dobrim spominom🙂

          Ni panike, ne: ker uporabljam kar nekaj zelo intenzivnih prevajalskih programov, moram biti pripravljena na to, da je lahko vsak trenutek kaj narobe, glavno, da imam vse shranjeno tudi izven računalnika in pa pregled nad licencami, ki jih moram odjaviti in prijaviti, kadar se kaj zgodi. Čustvene navezanosti na PC pa si zdaj res ne morem privoščiti več, poleg tega moj privatni računalnik dela in to je glavno.
          Bolj me skrbi dejstvo, da tako pogosto že vnaprej slutim, kaj se bo zgodilo (čeprav ne vedno pravilno, vendar prevečkrat, da bi bila pomirjena, ker največkrat ne gre za lepe stvari, tiste se pojavijo brez mojega pričakovanja) in zato imam občutek, da moram paziti, kaj mislim, kar pa najbrž tudi ni rešitev. V resnici najbrž posebej dobro obvladam znake nastajajočih težav, že na podzavestni ravni, in ko začnem o stvareh kao spontano razmišljati, so že zdavnaj v nastanku … Nekaj takega. Konec leta se bliža in stresa res ne rabim …

          • Techka

            Pozitivna lastnost? Včasih tudi ne.
            Ampak sem pa ugotovila, da si zapomnim samo zadeve, ki me zanimajo oz. se pripetijo meni. Zgodovina, predvsem čas po srednjem veku, mi ni šla najbolje, ker me pa tiste letnice tudi slučajno niso zanimale.🙂

            Čustvena navezanost… ha ha ha!

            Madonca, kok računalnikov pa imaš? Sej si skor taka koker en IT-jevec – beri Razbojnik.🙂 On bi komot še kakšnega kupil. Vedno!

            A čarovnica nisi – k znaš tko predvidevat vse? Mogoče še nisi čist odkrila te svoje nadarjenosti. Dej, mal še trenirej…😉

            • alcessa

              Ja, zgodovinarka tudi jaz ne bom, se mi pa zdi normalno, da si stvari zapomnimo – na primer, če bereš knjige (količina niti ni važna), si tudi nekako moraš zapomniti razvoj neke osebe ali dogodka, isto velja pri tv serijah …

              Računalnikov imam … kar nekaj. Enega samo za delo, enega za študij in nabavo muske (leptop), pa enega starega za gledanje filmov (nimava tv-ja). Pa tudi stare službene shranim, če niso povsem uničeni (ampak se po crknjenju ni splačalo preveč popravljati, ker so bili novi cenejši), mogoče se jih bo dalo za kaj porabiti … Preden pristanejo na odpadu, kjer jih bodo otroci strokovno razstavili in sestavne dele prodali.

              • Techka

                Nimata TV-ja? Jojjjj….
                Se še ne morm odločit, al mi je to fajn, al ne.🙂 Nič čudnega, da potem oba prebereta tok knjig. Hm…mogoče bi se pa našmu TV-ju tud lohka kaj pripetilo…😉

                Drugač se pa pri nas tud nabirajo stari računalniki in se pol iz kakih treh, štirih, sestavi en dober. Ima Razbojnik to veselje (meni pa kravžlja živce, k se tega čist preveč hitro nabere v stanovanju).🙂

              • alcessa

                Kadar greva kam na dopust in imajo TV, vedno tudi preveriva, ali bi se ga splačalo imeti (nisva neka huda nasprotnika, ma če ni nič pametnega, nima smisla – nobeden od naju še ni bil lastnik svojega tv-ja, zato se tega na lotiva brez premisleka), pa se po navadi prehitro začneva dolgočasiti in to je to. Imava pa kar nekaj DVD-jev – trenutno tretjič gledava Battlestar Galactica, potem pa upam, da bo kmalu na voljo zadnji Dexter itd. Za vse ostalo ni časa …

                Imaš prav, tehnična roba se v stanovanju prehitro nabere, ma zaenkrat imam v pisarnici za večino dovolj prostora. Moti pa me, da morava imeti v dnevni sobi crosstrainer, šivalni stroj in ogrodje za perilo (pozimi), v spalnici likalno desko in likalnik ter omare … Ko bom zadela na lotu, bova imela garderobno sobo (tudi za likanje), sobo za prosti čas (šport, šivanje itd.) in vse ostalo!😆

  • jana zf

    Upam, da ne bo treba računalnika popravljat in da bo vse fino fajn in hitro delalo. Sicer pa je mogoče vizualizacija ključ tudi do tiste srečne srečke, ja!😉

    • alcessa

      Tole z računalnikom bom že še nekako spraskala, trenutno je še pod garancijo, vzdrževalna pogodba velja 3 leta in zadeve pridno arhiviram izven PC-ja, tako da … upam samo, da bom oddala vse prevode.
      Bolj me skrbi občutek, da se stvari kar takole uresničijo, ker zjutraj nisem mogla več spati in sem imela čas za razmišljanje o stvareh … Ne morem že zgodaj zjutraj cenzurirati misli, za vsak slučaj …🙂

  • Techka

    Upam, da kmalu zadaneš na lotu.
    Midva bi tudi rabila še vsaj 3 sobe: šivanje in kakšno drugo ustvarjanje, likanje in sušeče se perilo (pozimi), pa seveda bi Razbojnik dobil največjo sobo, da bi imel lahko kje foto-opremo, pa zadnje čase razlaga celo o malem foto studiu (sam to bi bila verjetno že 4 soba). Joj mene, tud jst morm loto začet igrat.🙂

