La nomophobie?

Selon la Wikipédia, la nomophobie est la peur excessive d’être séparé de son téléphone mobile ( -> en anglais: nomophobia = nomobile-phone phobia ).

Et selon une étude américaine, mentionnée à Huffingtonpost.fr, les personnes les plus accros au téléphone portable sont aussi impulsifs et matérialistes …

Est-ce qu’il y a un mot pour les personnes qui utilisent leur téléphone portable seulement 10 ou 20 fois ? Par an ? Et qui sont impulsifs et matérialistes, aussi ? Éternelle d’hier ?🙂


7 responses to “La nomophobie?

  • Ruth*

    Oh, punaise! Catégorie pour tout le monde! J’aime mon téléphone quand un tres mignon gars appels. ;>

    • alcessa

      🙂 Tu as quel téléphone (modèle) ? (mon mari et moi, nous devons convenir de téléphoner avec le portable, parce que mon téléphone n’est pas allumé la plupart du temps)

  • Ruth*

    J’ai un vieux Blackberry. Et dans ce moment j’attends un SMS. Hihihihi.

  • Nina

    Se mi zdi, da sem tudi jaz en mali nomofob (poimenovanje se mi zdi pa trapasto – je cisto zares tako pojasnjeno? nisem sla prebirat povezave🙂 ). Res pa je, da imam kar tri telefone, od katerih enega sploh ne uporabljam, drugega (blackberry) uporabljam skoraj izkljucno za pisanje in branje mejlov, tretjega pa za vse ostalo🙂 Tretjega zelo pogosto pozabljam vsepovsod😉

    • alcessa

      Poimenovanje so izumili v neki britanski študiji odvisnosti, tako rekoč pred kratkim, najbrž je namenjeno večjemu branju člankov. V angleški Wikipedii pravijo, da v resnici ne gre za fobijo, temveč strah. In pomemben delež ljudi mora biti vedno dosegljiv iz službenih razlogov, zato morajo paziti na svoj mobitel.
      Če imam celo jaz, ki ne telefoniram, dva😀 … (eden kmalu s pretečeno pogodbo, vseeno)

      • Nina

        Mah, če sem iskrena, bi najbrž lahko ukinila oba dodatna telefona, ampak nikakor nisem želela menjati svoje osebne telefonske številke ali uporabljati osebne številke v poslovne namene … Pa sem, kjer sem🙂 Kupovati telefon, ki podpira več kartic, je pa tudi nesmiselno, ker so večinoma strašno dragi🙂
        Sem šla vendarle pogledat še na povezavo – si menda narobe okrepila besedilo: nomophobia = nomobile-phone phobia. Takole je malce bolj logično, čeprav še vedno trapasto😀

