A Dangerous Attempt

When I finish my work, change into warmer clothes and attach all the ear studs, it is dark already. For a second, I wonder whether I will regret the urge to do as Germans do, then I put on my outdoor winter coat, knee-high boots, gloves and a bright red scarf.

It is quite cold outside, but it is only my furiously cycling knees that get unpleasantly soaked in the winter rain. Once inside the classroom, I try to find a hook where my wet coat won’t affect other participants’ winter protection and I succeed eventually.

We get a short introduction by a visibly exhausted teacher and I try to hide my disappointment. I really don’t know what to do next and, most of all, how. There are only basic tools available, at least they make sense, everyone else obviously knows what they want and my eyes are sore after a long day spent typing.

Well then.

At least I know how to use toothpicks for modelling.

The next day, we polish and finish off the results and I register a new passion in the making. O boy – this one’s going to be expensive! Plus, one should never use up all the available material at once, because things get heavyish this way …
1 anhaenger

(99,9 % silver pendant, made at an Art Clay Silver course at our local Adult education centre on a cold winter evening, using fingers and toothpicks)


14 responses to “A Dangerous Attempt

  • kitty

    Uh, ja, ta šport je kar drag, tudi zato se ga jaz sploh še nisem lotila. Uspelo ti je pa zelo dobro!

    • alcessa

      Hvala. Ne vem še, ali se ga bom res zavzeto lotila, ker namreč zelo natančno poznam svoje modelirske sposobnosti🙂 Obstaja pa varianta, ko z malce mase in plinskim gorilnikom delaš manjše stvari, mogoče bom kdaj poskusila narediti kakšno (brez posebnih pripomočkov za modeliranje, samo z brizgo ipd. – kot že rečeno, razmerje med stroški in rezultati svoje sposobnosti znam zelo dobro oceniti🙂 ) Je pa zadeva neskončno privlačna, kar verjeti ne morem …

  • Techka

    Pa ti si res vsestranska! Bo potrebna še ena soba, a?🙂

    • alcessa

      😆 … ne me spominjat! Moj dragi je tudi mnenja, da gre za precej zanimiv hobi. JAO.

      (z glino sem packala že kot mulka, tudi zdaj še kdaj kaj naredim iz Das-mase in tudi zgornja zadeva je iz gline, tako da nisem prav nič napredovala, samo packanje nujno potrebujem)

  • Kitty

    Jaja, naši hobiji se ne nujno veliko spreminjajo, samo dražijo se, ko si začnemo kupovati dražje materiale in vse več pripomočkov. Kaj češ😉

    • alcessa

      🙂 Zato pa me je tudi tako strah začeti, ja.🙂 Po drugi strani pa … najbrž tudi ti hočeš … pustiti odtise na tem svetu (pun intended)?🙂

  • Kitty

    Mah, glih zadnjič sem nekomu rekla, da upam, da bom pred koncem še tolk prisebna, da bom sama sežgala svoje “art” dnevnike, da se ne bo treba s tem ukvarjati (ali jih brati) mojim otrokom.
    Drugače pa: otroci, prevedene/natisnjene knjige, sem pa tja kakšen kos nakita s čimbolj pobrušenimi prstnimi odtisi😛 … dost bo😉

    • alcessa

      (ne vem, zakaj si tokrat pristala v spemu, sori)
      Ravno včeraj sem v smeti vrgla ogromen kup stvari iz gline (das mase), ki sem jih delala samo zaradi procesa samega, ker paše.🙂 Letos sem si nabavila tudi več kompletov lesenih barvic in dva bloka, da bom packala, če bo treba, pri čemer risati res ne znam, ma ni panike (ups, ravnokar me obletava dežavü, če sem ti to že pravila, ignoriraj :-))

      Ko smo na tečaju brusili spečeno srebro, sva se s tršico strinjali, da lahko pustim vidne sledove ročnega dela, ker je oblika tako zelo očitno ročno narejena (seveda, če imaš na voljo samo zobotrebce😆 ), prstne odtise pa sem seveda odstranila🙂

      Drugače pa …😳 sem včeraj dobila brizge z malce srebra, mrežice za peko, krtačke, krpo in konico za poliranje, mož pa je naročil plinski gorilnik za kempiranje😳 Poročam zato, ker če se v prihodnje ne bom več oglašala na blogu, to pomeni, da sem kljub vsem nasprotnim obljubam bankrotirala …

  • Kitty

    Jaz tudi ne znam risati, ma ni panike, sploh pri kopici brezplačnih tutorialov na YT in drugod po netu. Če te (začasno!) “mine” matematika, pa se ti bo zahotelo, ti kakšen link pošljem😛

  • Kitty

    Js sploh ne😀
    Sam vem, da imaš polno dela.
    Ne vem, zakaj pristajam v spemu, pismorosno.

    • alcessa

      Začetek naslednjega leta bo najbrž spet malce lažji, tako da je čisto možno, da mi bo zneslo – risanje mi ne pomeni nekaj trivialnega, kljub temu, da poznam svoje meje in te so trivialne🙂. Če nekaj počneš samo zase, itak ni pritiska, je pa želja, postati boljši🙂

      Komaj se človek začne pritoževati, že ga spem ignorira …😀

