Satira ne da mira. Sori.

Manca mami ni mogla verjeti, kaj je Sonja hčerka ravnokar prijavila: “Ne morem verjeti, da ti Barbara šov ni tako všeč kot Sopranos serija! Le kaj so v šoli nardili iz tebe?!?!? Ali pa se čisto preprosto lažeš?”

Sonja hčerka: “Ma ne, Sopranos serija prikazuje odnos do življenja in smrti in to je pomembno, saj sem še mlada. V Barbara šovu vidiš samo butaste bejbe s Chanel mejkapom, Birkin torbicami in Blahnik čevlji, ki jih zanima samo in edino cena Queen poročne obleke in izpisek Citybank računa njihovega bodočega!”

Manca mami: “Mmmm, Alexander Queen obleka, ni slaba ideja. Sori, punči, ma ta pogovor mi postaja prenaporen. A ti slučajno veš, kje je moj Johnny Walker viski? In kje je spet tvoja Mojca sestra?!? Pa ne, da je spet v Prežihov Voranc knjižnici, smrkla nabrita?!?!”

Sonja hčerka: “Ne vem, pred kako uro je vzela svoj Vuitton ruzak in svoj Nokia telefon ter čisto preprosto odšla. Mogoče spet visi v Tromostovje kavarni, kjer imajo tako dobro Nescafe kavo? Ali pa v Zvezda parku čveka s frendicami, kaj pa vem.”

Manca mami: “Današnja mladina! Ko sem bila jest mlada, smo meli samo Union pivo in Fructal sok in to v Tivoli parku, na klopci! Zdej pa Tromostovje kavarna, pa Cutty Sark gostilna, pa Študent radio pa Metelkova disko pa-“

Sonja hčerka: “Pa dej mami, no! Nehi! Kakšen Metelkova disko! Pa tis čist out!”


5 responses to “Satira ne da mira. Sori.

