Hmmm … How now?

You will have noticed by now that this blog belongs to a no-holds-barred Humblebrag, so let’s just skip my pretending to be really modest only to show you how I am not this time and do it all in a straightforward way, so that Joneses won’t feel the need to keep up with me and you won’t be losing your precious time for what you already know:

THINGS I HAVE NEVER PERSONALLY OWNED 

– TV

– car

– microwave

– tumble dryer

– dishwasher

– something called kitchen aid

– some things called black or blue (like berries and teeth)

– the thing called iPhone

– a tablet PC

– a Mac

– Brazilian wax

– and many more.

THE THING I HAVE BEEN WONDERING ABOUT LATELY

There’s one thing I haven’t mentioned yet that I have been wondering about …

Tell me …

Should I finally buy myself …

bathroom scales?😳

And what good would they do to me?

– – –

0_drache

0_drache2

0_drache3

(The White Tower Dragon)


17 responses to “Hmmm … How now?

    • alcessa

      OK, here’s the truth … I got terribly frustrated yesterday because I realized my economy learning material is not really meant to be understood, it’s just a pile of quasi explanations, containing large words but not really wanting me to understand the mathematics of it all. So I had to think about something else, to busy my angry mind. Which is when I came up with the list of things not yet owned and wondered whether everyone else has bathroom scales and … yes, why.😳 (sovražim samovšečno nepedagoškost, res)

  • Kitty

    Sem mislila, da je vsa ekonomija kup kvazi razlag z napihnjenimi besedami. Vsaj tak občutek dobim, ko moram kaj takega prevajat, no. Much ado about nothing. Samo da je posledica general screwing of the society.

    • alcessa

      Ja, itak. Vseeno sem malce upala na kakšen preprost matematičen model, ki v resničnosti ne deluje, pa bi mi malce zapolnil prosti čas🙂 glede na to, da se ne ukvarjam z zimskimi športi in nimam potrpljenja za kavico in čvek🙂 Namesto tega pa kup skript od folka, ki očitno noče, da bi se še kdo drugi kaj naučil, itak gre za sveto znanost, pa rabijo keš, zato prodajajo ne-znanje … grr.

  • Nika

    DA, absolutno jih rabiš in so zares nepogrešljive (sploh zdaj, ko počasi prihajaš v zrela leta), ti smešni Dodo, ti!

    • alcessa

      Ja no …😳 kdaj pa so tebe nazadnje pri dohtarju vprašali, koliko tehtaš, pa nisi vedela, ker nimaš vage?😀 (mene pred dolgimi leti, da ne bo pomote) Moj mož je bil tudi čisto presenečen nad vprašanjem in mi je lepo razložil, da vage ne rabiva.

      Nič, grem raje še malo izumirat😆

  • Nika

    Lepo prosim, jaz posedujem vago že od zgodnje pubertete, kako pa naj se sicer kot povprečna ženska sekiram glede lastne mase? Približno od takrat dalje se pa ne sekiram glede lastne zmožnosti dojemanja določenih znanstvenih zadev – jebat ga, nismo vsi za vse (beri: vedno se bo na faksih našlo določeno število napihnjencev, ki niso sposobni stvari razložiti na normalen in preprost način)😉.

    • alcessa

      Ja, saj zasekiram se kdaj tudi jaz, ma na malce manj znanstveni način, ker nimam vage🙂 Torej se včasih sama sebi zdim suha, potem debela, moj pa samo maje z glavo, kaj vse ženske vidimo na sebi😆
      Glede znanosti imaš seveda prav … Samo da sem se na začetku očitno preveč veselila tovrstnega “kakovostnega prostega časa”, zdaj pa ne vem, ali ne bi raje vpisala česa veliko dražjega in potem ostanek časa tečnarila, da naj zadeve nardijo razumljive🙂

  • Nika

    No, ja, ta možnost ti vedno še ostane, a ne?

  • kaneli

    Pred kratkim sem v Helsingin Sanomat brala članek o enem mladem Fincu, ki se je odločil, da ima preveč stvari ter da bo ugotovil, kaj zares potrebuje. Vso svojo lastnino je prvega januarja (pa ne letos, par let nazaj) zaprl v hišno skladišče ter si postavil pravilo, da lahko vsak dan tistega leta vzame le eno stvar. Začel je seveda z obleko, ker je hodil v službo.😀 O tem projektu je posnel dokumentarec, ki ga bodo predvajali tule na enem festivalu. Me res zanima, upam, da bo film dostopen tudi na netu/TV. (In ja, lani sem v Ikei kupila tehtnico, ampak bolj zaradi tehtanja prtljage, hehe).

    • alcessa

      Kaneli, ravnokar sva že tretjič pogledala Battlestar Galactica in kar se tega tiče, točno veva, da DVD-je rabiva🙂.
      Drugače pa imam vsaj do zgoraj naštetih zadev khm😳 matematičen odnos: na eni strani so koristi, na drugi nekoristi. Dokler nekoristi prevladujejo, zadev ne kupim.
      Tehtanje prtljage je dobra stvar, ja. Prejšnji mesec sem na letališču ugotovila, da v mojo potovalko gre pribl. 10 kg, kar vsaj za letenje ni tu mač, tako da pri meni ta razlog odpade🙂

      Kako si? Kako je Finska?🙂

  • kaneli

    Hehe, Galactica. Jaz pa sem se te dni vrnila k svoji stari ljubezni J.R,R.Tolkienu in berem Gospodarja prstanov v finščini. Sicer sem še kar OK, hvala – tri mesece sem delala prakso v enem kulturnem centru tule v Helsinkih, zdaj bom pa videla, kako spet naprej. Finska je zasnežena in trenutno kar mrzla, se je pa včeraj končala polarna noč na Laponskem, tako da je še upanje za nas.😀

  • Techka

    Vage res ne rabiš. Dokler gre dol, ful rad stopaš na to reč, ko gre malo greš, pa ne stopiš nanjo, dokler že po hlačah ne ugotoviš, da mogoče je šlo pa spet mal dol….
    Ne, tega res ne rabiš!😉
    Ne vem pa, kako zdržiš brez pomivalnega stroja. No, vem, ker si mi že 1x obrazložila.😉 Avtomobila imava 2, mikrovalovka je tudi dnevno v uporabi, enako TV, itd.🙂

