Študij in to.

Danes me je čakala na mizi  – popravljena seminarska naloga, ki predstavlja enega od dveh pogojev za prijavo na izpit iz ekonomije.

Kaj naj rečem, teorijo sem prepisala, en izračun je bil pravilen, ker sem zadevo doumela, ta drugi pa povsem narobe, ker se čez božič pač nisem ukvarjala z obrestno-obrestnim računom.

V naslednjem semestru moram opraviti še makroekonomijo, potem pa se lahko prijavim na septembrski izpit.

Vsi tisti, ki ste vse, kar zdaj sledi, že vedeli – lep dan želim!

Ja, zdaj se že znajdem v učni snovi, in ja, tudi matematika mi počasi gre.😳 Ni čudnega, če pa sem za 50 tojrotov nabavila vaje z rešitvami kot pripravo za izpit.😯

Ja, malo mi je hudo, ker imam preveč dela, da bi se učila, upam, da bo kmalu spet dovolj časa, ker enostavno paše.😳

Ja, po horoskopu sem grozna piflarka. Z očali in sedalno optimizirano ritjo🙂

— Dokazi v pudingu:

00_studium

00_studium2


17 responses to “Študij in to.

  • Yemi

    Evo, če že imaš spovednico: jaz se bom (spet) začela dudlat nemšičino.

  • Yemi

    🙂 hvala! mogoče te bom pa res kdaj pocukala. sem se odločla, da bom preizkusla par teh ‘umzonst’ tečajev/skupnosti/whatever na internetu, moram mal ofrišat svoje kilavo znanje modalcev in diderdasov. moram nekje najt en fin pregled slovnice.

  • Yemi

    koko to mislš ‘tukaj’? a pregled modalcev? ne, po mojem bom kr tisto ‘Nemško slovnico po naše’ angažirala. Sej ni tak kunšt, sam dudlat se moram.
    baje so tisti plonklistki od Ponsa, ki jih majo zdaj maturanti tud kr fajn

  • Yemi

    ok, me idiot, scratch the last remark. hvala! btw, zaenkrat sem se na livemocha prijavila- poznaš?

  • Yemi

    pa še poceni!😀 ( pa pravijo da nimam gorenjske krvi….traparija)

    • alcessa

      Ooo, jaz sem tudi taka … vzhodna Gorenjka🙂
      60 evrov na semester za študij? OK. 50 evrov za učbenik poleg skripte … hmmmm👿

      Sam to ni nelogično: če bi vse, kar nas zanima in kar rabimo, vedno fajn plačevali, ne bi imeli nič od lajfa. Poleg tega velik jezik, ki kaj da na sebe, obstaja tudi na spletu in to zastonj.
      Ne da?

  • Yemi

    oh, Moska za predsednico!!! itak da se strinjam. stotisočnajst. poleg tega je pa moj(naš) nacionalni junak Martin Krpan, ki je predvsem cesarju kral- kaj pa bi radi potemtakem od mene?🙂

  • Techka

    hmmm, jst sm pa ves študij trenutno obesila na klin. In bom ravno spet vse pozabila, tako da bom potem lahko ponovno začela. Tole leti predvsem na nemščino.🙂

    Ni kej, pridna si.
    In horoskopi ne zadanejo vedno.😉

    • alcessa

      Nič nisi nikamor obesila … Študij otrokove narave človeka spada med najpomembnejše, kar jih je🙂
      Pozabljamo pa res hitro, ja … Če ne druzga, skočiš čez mejo in nabaviš par babjih cajtngov, da ohraniš dosedanjo slovnico? (za knjige je potreben čas, ki ga ti nimaš)

      • Techka

        Ja, skok čez mejo… pa opravimo krajše potovanje pa še šprehala bom lohka, ter si kupila kakšno revijo… Mam sicer nekaj otroških knjig/zgodb – samo usedet se morm, pa začet brat!

        Otrokova narava, ja… Ko pomane učke, ga daš spat, ko odpira usta in se nezadovoljno oglaša, mu daš jest, ko se stisne k tebi, mu daš nekaj za popit… Sploh ni tako težko.🙂 Verjamem pa, da bo vedno težje.😉

  • Nina

    Bom rekla samo: čestitke, piflarka!😀

    • alcessa

      😀 Končno lahko počnem to, kar sem si želela: berem teorijo in prevetrujem svoje znanje, potem pa računam, računam, računam … Paše (itak, da veš)

