Bila je nagradna igra in zdaj je čas za zmagovalke

Na začetku najpomembnejše: HVALA za sodelovanje. Ne boste verjeli, včeraj popoldne in danes ves dan pri nas sveti SOLNCE!😀

Čista, neverjetna moč čvekanja, kajneda?😈

(Ne vem, če bom kdaj podrobno in iskreno napisala kaj o tem, kaj tako dolgotrajno pomanjkanje sonca povzroči pri meni … predvidevam, da imate dovolj (lastnih in drugih) zgodb o tem, kako je biti štirideset …)

Naslednja, enako pomembna zadeva: še enkrat se prisrčno in javno zahvaljujem vsem, ki ste me zadnje čase zasipali z darilci … Tokrat bi se svečano odpovedala naštevanju, opisovanju in slikanju, saj je včasih prav posebej lepo, posamezne razveselitve ohraniti zase (menda velja tudi za blogerke🙂, no, vsaj jaz sem glede tega čudna in včasih želim ostati nenaravno privat v svojem veselju🙂 .

Moj dragi je danes zjutraj trikrat zaporedoma segel v črno platneno vrečko z napisom “Karlsruhe” in iz nje enega za drugim izvlekel tri zložene lističe, jaz pa sem nanje napisala zaporedno številko obelodanjenja:

zaporedje

Komaj sem čakala, da razkrijem zmagovalko.

Zmagovalka je:

številka 8!

ena

Draga M, iskrena hvala za tvoje mnenje – sori, da se sama nisem prej spomnila reči, da so seveda dobrodošli tudi komentarji oseb, ki nakita ne nosijo IN ga tudi ne bi želele dobiti – res sem pametna😳 No, potem pa sem se v soboto peš podala na tečaj šivanja in po poti razmišljala, kaj mi je storiti, če se te vseeno odločim vključiti v žrebanje in potem ti nesrečnica celo kaj zadeneš :-)  (aka “te kaj zadene”) – odgovor je prišel kaj hitro: v takem primeru seveda NE dobiš nakita, temveč presenečenje, ki ni povezano z nakitom. In ker je bil tvoj komentar v nagradni igri objavljen pod zaporedno številko 12100, si nagrado celo dvakrat zaslužiš.

Lepo prosim, da mi na “losulja AT gmx DOT eu” pošlješ svoj poštni naslov, obljubim, da ga bom takoj po pošiljanju zbrisala🙂 (varstvo podatkov.press)

To seveda pomeni, da lahko naslednja srečnica izbira med 5 obeski:

dva

Draga Jana, tudi pri meni je marsikaj stvar navdiha in previdno dozirano in tudi jaz v glavnem nosim poročni prstan, no, pravzaprav dva (ene se po poroki zredimo in čez 5 let rabimo novega, potem pa shujšamo in nam je tudi ta prvi prav. Še zdaj zardevam, ko pomislim na to😳, ma strelke pač nismo poceni :lol:)

Prosim te, da se odločiš za enega od obeskov in mi izbiro napišeš v komentarju pod ta zapis, hkrati te prosim, da mi na naslov “losulja AT gmx DOT eu” pošlješ svoj poštni naslov, obljubim, da ga bom takoj po pošiljanju zbrisala🙂 (varstvo podatkov.press).

In zadnja zmagovalka, ki bo izbirala med štirimi obeski, kakor hitro Jana izbere svojega?

tri

Draga Techka, uspelo ti je!🙂

Ko boš pomerjala poročni prstan, vzemi dovolj širokega in preprostega, da ga lahko po potrebi daš razširiti z identičnim materialom😆 (Samo posredujem naprej: to mi je nekaj dni po poroki rekla prijetna gospa, ki je videla, da ima moj ne preširok prstan kompliciran vzorec.😆 )

Prosim te, da mi v komentarju zaupaš svojo izbiro, potem ko se bo Jana bila odločila, in mi na naslov “losulja AT gmx DOT eu” pošlješ svoj poštni naslov, obljubim, da ga bom takoj po pošiljanju zbrisala🙂 (varstvo podatkov.press), seveda🙂.

Še enkrat hvala in lep teden želim vsem skupaj.


11 responses to “Bila je nagradna igra in zdaj je čas za zmagovalke

  • kaneli

    6 in 8, ravno 7 pa ne? Kakšna škoda (pa čestitke izbrankam). Kakorkoli, če boš kdaj pri volji za menjavo oziroma swap (kakor se reče v lepotni blogosferi, laki za nohte pa to), z veseljem pošljem kak željeni artikel iz Finske v zameno za enega od preostalih obeskov.😛

  • alcessa

    Super ideja! Se zmeniva, ko bo uradni del mimo …

  • M

    Khm, sam da bo po tvoje🙂 Hvala, hvala možičku, ki me je izžrebal. Ti pošljem mail.

  • jana zf

    OMB OMB OMB! Ne morem verjet, jaz nikoli ničesar ne zadenem/mene nikoli nič ne zadene!🙂 Hvala hvala!🙂 Kak lep začetek tedna! Če res lahko izbiram, potem bi se odločila za zadnjega (torej obesek št. 5), so pa vsi lepi🙂 Naslov ti pa pošljem kuj prec. Hvala tebi in možeku še enkrat, prav polepšala sta mi dan!

  • Techka

    Ooooo, jst sem tudi ful vesela!!!🙂 Jupi, jupi, jupi! HVALA!!! Sicer sem klikala že včeraj dopoldan pa še ni bilo rezultatov, popoldan mi pa ni uspelo pridet do računalnika – je bil prelep dan. Tako, da se strinjam z jano: res lep začetek tedna!
    In tole o poročnih prstanih – hvala za nasvet. Koker sem do sedaj gledala, so mi všeč res sami bolj taki, s kompliciranim vzorcem; bom zdaj morala še malo brskat, da bom našla tistega pravega.🙂 Tole je res uporaben nasvet. Thx!
    Izbrala bi pa obesek št. 3; so pa res vsi lepi. Pošljem mail.😉

    Ja, še 1x hvala!!!😉

  • Techka

    Jeeee, danes je poštar prinesel pošiljko. Priporočeno!!! In z darilom sem zelo zadovoljnja. HVALA!!!!😉

    p.s.
    Ko se Panda poslovi od vročine, bom pa tole objavila na na mojem blogu.🙂

  • jana zf

    Jaz tudi, jaz tudi! V soboto, sredi najhujše prevajalske akcije, ko se mi je že mešalo – hvala hvala!🙂
    http://mezzopisano.blogspot.com/2013/03/po-vikendasko.html

