Jajks.

😯 …

“Kako to mislite, pripeljali ste žimnice? Pa saj me nihče ni poklical, da pridejo danes?!? Na to nisem bila pripravljena … Boste prevzeli tudi stare?!?!”

“Če ste naročili odvoz starih, seveda bova, brez skrbi.”

“Lepo, ma ker nisem vedela, da pridete, jih nisem prevlekla s folijo. Imate malce časa?”

“Ni problema, bova počakala. Od kod pa ste?”

“Iz Slovenije.”

“Pa razumete poljsko?”

“Na žalost ne. Enkrat sem poskušala, pa mi ni uspelo.”

“Težek jezik je, ja. Počakajte, vam bova pomagala.”

“Joj, a veste, to so stare žimnice in ne najbolj čiste … :oops:”

“V redu bodo, sva videla že hujše. Pri nekaterih ljudeh ne veš, ali mogoče nimajo stranišča … Bomo mi to zrihtali.”

“Hvala vam. Mi dovolite, da vam špendiram kavico? Oh, skoraj bi vam ukradla kemični svinčnik!?! :oops:”

Tipo se smeji, jaz pa prepozno pomislim, da imava v spalnici še rdeče okraske od valentinovanja.😳

 


10 responses to “Jajks.

  • Techka

    Uuuuu, boš spala kot na oblaku?!🙂 Fensi….

    Rdeči okraski od valentinovanja nej te pa ne skrbijo… Verjetno sta si mislila, kok se mata pa te dva fajn.😉

    • alcessa

      A veš, da sem se ulegla na pojstlo in si rekla … šit, včasih človek res mora meti malce več keša in kupiti dober jogi.😳
      Sploh ne vem, ali bom zjutraj še lahko prišla iz postelje s tem novim oblakom in sploh nisem vedela, da je 11-etna švedska zadeva tako zelo nefajn v primerjavi s tem …

      Glede na to, da se je med nami naredila spontana simpatija oziroma sta fanta najbrž profija, bo že šlo … Ma če bi vedela, da prideta, bi pospravila😆

      • Techka

        Ja, za jogi je res fino dat mal več denarja. Ko sva z Razbojnikom kupila dormeo, me je bilo strah, ker se je prvo noč zbudil čist polomljen. Ampak pol se je ščasoma navadil… In ko sva kupovala jogi za ta-malga, je pa rekel, da če midva spiva na dobrem jogiju, bo pa tud otrok. Pa sva kupila še en dormeo… In zdej vsi spimo kot na oblaku.😉

        • alcessa

          Ko sva se midva preselila skupaj, je dnarja najprej zadostovalo za napihljivo gumijasto blazino😆, šele pozneje pa tudi za ikejino pojstlo. Pojstla je dobra, z novimi jogiji pa sva predolgo čakala, ker sva iskala ponudnika, ki hkrati odpelje stare. No, pa sva ga našla. In dobro spanje je res pomembno, se strinjam z vama/vami🙂

  • Nika

    Ha, ha, ha, res ga dobro biksaš (svinčnik? okraski za valentinovanje?), ni možno, da komu ne bi bila simpatična!

    • alcessa

      Saj veš: v Nemčiji velja Poljak = tat. Moža je skoraj razneslo od smeha, ko sem mu pravila, kako sem skoraj okradla Poljaka😆

      Drugače pa je vedno zelo fajn, če nekdo preprosto posluša, kaj imaš za povedati, pomisli in najde primerno rešitev/odgovor brez odvečnega nakladanja oz. predsodkov, potem pa se stvari lepo izpeljejo, tako kot se šika. To so vendarle same po sebi simpatične situacije🙂 (sem se ravnokar outala kot Nemka, ne da :lol:)

      Ampak jogiji so pa … nebeški. Ne morem verjeti, da je razlika tako velika …

  • Nika

    A so kakšni posebni? Jaz moram tudi zamenjati jogi, čeprav še ni tako star je že čisto potlačen. Masa pač ukrivlja prostorčas, večja kot je, bolj ga ukrivlja…🙂

    • alcessa

      Ne, o teh stvareh prvič nimava pojma, drugič pa: lani je neodvisna organizacija Stiftung Warentest testirala jogije in odkrili so, da jih je večina zelo dobrih, tudi tisti poceni, in da tudi med različnimi izvedbami polnitve ni velike razlike. Edino, kar je: mnogo jih je predragih, ker gre za vsiljene cene in si redko kateri trgovec upa prodajati jogije res poceni, ker bi ga drugi tepli. Približno tako je izpadla ocena za nemško tržišče.

      Midva sva potem imela samo 3 cilje: prevleka mora biti pralna pri najmanj 60 stopinjah, trdota stopnje H3 ne sme biti predraga za naju in stare jogije morajo vzeti s sabo, ko pripeljejo nove.

      EDIT: Aja, pa ocene drugih uporabnikov sva prebrala. Največja razlika med starim in novim jogijem je bila v višini: stari jogiji so bili bolj nizki (in toliko cenejši) in niso imeli pralne prevleke, kar mi pri mojih 40-ih ni več všeč. No, pa po 11 letih se naredijo vdolbine, kot si rekla – toliko bolj, če že na začetku niso bili trdni. To sem mislila z razliko v ceni, drugače pa ne bi vedela, ali obstajajo še kakšne druge lastnosti, ki so pomembne.

  • Nika

    Se mi je kar zdelo, da je tako. Po moje je najbolj pomembno, da se jogi pač dovolj pogosto menja. Aja, midva sva tudi od začetka zmogla samo za napihljivo blazino! Takrat sem bila prvič noseča in je bilo tudi brez okraskov za valentinovanje zabavno… (Ravnokar sem se zavedla: a je to slučajno že uni “oldmantalk”? Ko sem bla pa jest mlada…🙂. )…

