le fait accompli

billet

 


16 responses to “le fait accompli

  • M

    faites un bon voyage🙂

  • slovon

    oh, l’envie…🙂

    • alcessa

      Bon, c’est normal …🙂

      Est-ce que tu aimes Paris ? Nous voulons visiter Versailles at un ou deux musées et c’est tout …

  • Techka

    Mora!🙂 Čeprav pri nas že spet sneži… Kaj sneži, mede!!!

    • alcessa

      Pri nas “samo” dežuje … Sem pa ravno prej zasledila vprašanja v slogu “Ali bomo letos ostali brez pomladi?”😦 Čez dva dni je kao prvi spomladanski dan …

      No, vsaj dnevi so daljši, tudi to je nekaj.

  • jana zf

    UUUUUU! Tres bien! Vreme morta res dobro zrihtat, da bosta lahko uživala v vseh parkih, sploh Luxembourg je moj favorit!🙂 Pa vsakič, ko grem, moram it v Musee d’Orsay, Louvre samo ko je kaka specialna razstava (ko so imeli enkrat veliko razstavo o Egiptu (ja vem, vse pokradeno), sem umirala od navdušenja!) al pa ko imam veliiiko kondicije😉 Pa veliko pohajanja, ne pozabit na Shakespearjevo knjigarnico, tisto, kjer lahko pisatelji tudi prespijo, pa Rodin … joooj, I could go on and on for days!!🙂 (za koliko časa gresta?)
    ps: yup, verte d’envie!

    • alcessa

      Do odhoda ima vreme še dovolj časa – greva za … (štejem …) 5 dni. Louvre bo najbrž odpadel, ker se nama ne da drenjati v vrsti, iz istega razloga ta prvič nisva splezala na iFla🙂 Rodin je kul, ja … Trenutno me še zelo skrbi, katere čevlje naj vzamem, ker sem zadnjič skoraj umrla od bolečine v stopalih (skoraj nič ne pretiravam …)🙂 Kdaj greš ti naslednjič?🙂

  • jana zf

    Zdaj si zadela bolečo točko … ne vem. In že dolgo je od zadnjič (8 let bo letos poleti – kriminal!). Mojemu že dolgo obljubljam, strašim s študijskim dopustom (kar bi lahko bila realna opcija), ampak … hm. Resno potrebujem eno elastiko za malo raztegnit te dneve in mesece!😉
    Jaz na potovanjih že dolgo nisem “lepa”, ampak izključno praktična (beri: adidaske oz. dobri pohodni čevlji). Je pa res, da so me tudi v Pragi, po celodnevnem maratonu (ne pretiravam, bilo je več kot 8 ur hoje) malo bolele noge, ampak bi me verjetno v vsakem primeru😉
    Joj, zdaj pa ne morem nehat razmišljat, kdaj bi pa morda le lahko šla, as in kmalu!😉

    • alcessa

      Ah, sori. Pariz mi spada med “v redu” mesta in če ne bi bilo ta poceni TGV-variante, sploh ne bi šla tako kmalu … No, pa francoščino bo dobro slišati🙂
      Ja, nazadnje sem podlegla “kvazi lepoti” in vzela čeveljce, ki so sodeč po dizajnu obljubljali udobje, vendar potem niso “delivrali” … Tokrat bodo res adidaske – z gelom.
      Naj te tvoj pelje!😀

