Tja. Če je pa res :-)

“Pred mano je bil na vrsti starejši gospod, ki je malce poklepetal s poštarko. Prav zavzeto sta drug drugemu zatrjevala, da bo za veliko noč zagotovo topleje.”

“In?”

“Nič. Rekel sem, da vreme ziher ne bo boljše, nakar sta kar utihnila.”

😆 “A to bo začetek tvoje kariere kot Penzionistenšrek?”

Dragi moji, pred nami je nova runda mrzle zime, tokrat s soncem. Nič hudega, čeprav sem na skrivaj upala, da bova marca že zajahala jeklene konjičke in šla čez Reko pogledat v Francijo, najpozneje aprila pa bi v mojih vlažnih toplih sanjah za sabo imela že prve pohode po Deželi Pfalški. Da se mi je namesto tega sanjalo, da sem postala brezdomka, sploh omenjala ne bi, ker ni bilo prijetno.

Lepe praznike želim🙂


13 responses to “Tja. Če je pa res :-)

  • Nina

    Grrrr … Zaradi tegale tvojega Penzionistenšreka sem šla pogledat tudi vremensko napoved (in obete) za naše kraje. Ko bi vsaj še naprej lahko gojila prazne upe😦

    Nja, vsaj danes imamo pomlad.

    • alcessa

      Čak, ma kaj se ti identificiraš s penzijonisti?😈

      Evo, to je situacija, v kateri si boš že naslednji trenutek zaželela, da nisi prebrala tega: “Vem, kako se počutiš.”

      Sori.

      • Nina

        Nič se ne identificiram s penzjonisti, ampak njegovo “party-pooperanje” je res … grozno😛 Sem upala, da bo pri nas – na toplem jugu, na sončni (bla bla) strani Alp ipd. – pač lepše🙂 No, saj načeloma obetajo samo, da se bo meja sneženja spustila, prej bo pa dež. Nenazadnje prihaja april, ane😀

        • alcessa

          Ja, tega mnenja je bil potem tudi sam, pa sem ga potolažila, da ima kot strelec vso pravico biti boleče direkten …

          Pri nas je najprej kazalo na jasno in sončno, čeprav ne toplo vreme, zdaj pa vse kaže, da bo mraz in sneg. Letošnja zima je za sicer bolj tropsko .-) južno rensko dolino nenavadno stroga, vendar ne bi jamrala, če ne bi bilo tako malo sonca in če ne bi tako zelo hrepenela po izletih v naravo (seveda lahko tudi pozimi greš v hribe, ma če ti cestarska služba nekaj vikendov zaporedoma svetuje, da ostani doma, ker bodo ceste (cel vikend oz. vedno znova) poledenele in jim ne bo ratalo vseh obdelati oziroma bo več ovir zaradi nesreč …😦 ) Oh, in zdaj moramo še april dati skozi …😦

          Nič, očitno se staram.

  • Nika

    Ja, če je pa res res. Ko sem bila pa jaz mlada, sem (tako v marcu kot v aprilu) svobodna po zelenih poljanah in v soncu tekala. Danes pa je v pomladi pusta zima, en pamž visi na kavču ves prekrit z nenavadnimi izpuščaji, drugi na jošku visi. Tudi ta visi drugače, kot smo ga sicer vajeni. A sem že omenila, da je zima? Še dobro, da imam v predalu vsaj 10 čokolad in škoda, da po tv ne vrtijo več Esmeralde… Ah, zdaj, ko sem pojamrala, se pa že boljše počutim…🙂

    • alcessa

      Dobrodošla – jamranje je zdravo in pomembno!🙂

      (sem že omenila, da čokolada nima nikakršnega vpliva na moje razpoloženje?)

  • Nika

    He, he, ne še nisi! Baje, da česen ali pa čemaž zelo lepo izboljšata razpoloženje. A si že poskusila? Morda v kombinaciji s solato, čipsom in mocarelo?

  • kaneli

    Hyvää pääsiäista!😉

    Tule pa video o losu v novem finskem potnem listu😀 :

    http://www.24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/video-fince-zabava-njihov-potni-list.html

  • kaneli

    PS: pääsiästÄ ne “a”. Typo.

  • kaneli

    😀

    Mhja, jaz tudi – še kar iščem primernega Fincaza poroko…(starih dedcev, ki bi radi mlade žene, je ziher zadosti, ampak takega raje ne bi😈 ).

  • Techka

    Saj bo hitro ta-prava pomlad tu.🙂 Boš vidla, da boš že čez kak teden lahko s kolesom šla do Francije, ker bo itak ves sneg dež pobral (vsaj pri nas je temu tako). Pohajkovanje po Pfalzu pa pride na vrsto v maju.🙂 Tudi jaz komaj čakam na lepše vreme.

  • tinasurfa

    JA sam res,katastrofa! Jaz sem prve gledala 5, nato 7 in na koncu 10 dnevno napoved, pa še vedno ni bilo luči na koncu tunela!

