Mevža pa taka.

“Čaki, bom dala skrinjico na mizo, da-“

*KREŠ BUM KLENK DINGILINGILING. KLONK.*

“AUA!”

“Si se udarila?!?!!

“Ja. AUA.”

“Ma kako…?”

“AUA. ŠAJZE. AUA. Ma nič, pri zapiranju pokrova sem priprla en list od plezalke, pa nisem registrirala, kaj točno počnem, ko sem skrinjico preložila na mizo.”

“Grem po sesalec.”

“Ma ne, kar pusti, je že v glavnem nehalo boleti. Saj je samo leva roka. Bom kar sama posesala in pospravila, za kazen za to neumnost.”

😯

– – –

En teden pozneje ena od mojih omiljenih plezalk še vedno užaljeno pobeša liste in po tihem cmiha in melanholuje v prihajajočo pomlad.

Draga moja, vsak lahko kdaj pade z dveh metrov višine, kar nehi se takole po tihem pritoževati! Če načrtuješ užaljeno ovenitev, boš tako kot vse druge dame pristala v smeteh, na tvoje mesto pa bom preprosto dala novo plezalko.

Torej.

– – –

Jaaaa, vedno, ko te vidim, mi je nerodno. Pa tudi žal mi je za ta šok. Ma, a se lahko prosim nehaš kujati?!?! Drugače ti bom v vodo dala česen!

😈


11 responses to “Mevža pa taka.

  • Techka

    Najprej sem mislila, da pišeš o čevljih za plezanje – o plezalkah.🙂

    V vodo česen? Ne muči je, raje jo kar takoj zamenjaj.😉

  • Nika

    He, he, dobro si jo nabiksala, plezalko kujavo! Ampak, kaj pa če sta s česnom frenda?

    • alcessa

      Na to sploh nisem pomislila? A misliš, da imam v stanovanju stvari, ki …brrrrrr …. prenašajo česnovo družbo?😦

      (boga plazilka še vedno precej bogo zgleda, nekaj vejic si je opomoglo, dobra polovica pa še vedno poskuša s samomorom …. ojej)

  • Nika

    Ja, čisto mogoče je to. Še več, verjetno uboga rastlina veni ravno od hrepenenja po ljubezni njenega življenja – gospodu Česnu.😉

    • alcessa

      Ojej, ojej … ma kaj naj naredim? Doma niti sledu tega grdega gospoda? Ne morem iti kupit česen, no! Pa če kupim čips s česnom, ga pojem, potem pa cel dan besno piham v plezalko?

  • Nika

    Bolj ko razmišljam, bolj mi je jasno: v bistvu ni šlo za nesrečo, ona te je ZANALAŠČ SPOTAKNILA! Za povrhu se dela ubogo nebogljeno revo, točno zato, da bi ti iz usmiljenja žvečila česnov čips in pihala vanjo, nato pa poleg tega z zadahom odvračala moža od poljubljanja. Ti rečem, zavida vama vajino srečo, še posebej, ker se zaveda, da sama take ljubezni ne bo doživela nikoli… Techka ima po svoje prav, bolje bo, da se je znebiš. Konec koncev nikoli ne veš, neke noči lahko čisto podivja, se noro razraste, prileze do vajine spalnice, vaju ovije v smrtni objem… Pa to je za znor’t, ena roža,pa taka prasica…

    • alcessa

      😯 … Zdaj me je pa res strah. Še posebej, ker sem bila prepričana, da je dosmrtno zaljubljena v plezalca v sosednjem lončku in ji je za Mojega vseeno … bom morala kar žebljičke vsak večer po hodniku potrest, da nama ne pride v spalnico …😯

  • Techka

    Vidve pa mata domišljijo!!!🙂
    Ampak, kaj pa če je vse res?!?!😉

  • Techka

    Dobro pretehtajta katerega. Mora biti tak, ki se razume na rože…😉

