Ne morem.

Sploh ne morem verjeti, da greva jutri prvič letos na pohod v deželo Pfalško. Še veseliti si ne upam, da si vreme ne bi zadnji trenutek premislilo in nama zj*b*lo načrte …

– – –

“Bicikle sem nama napumpala.”

“Kako, a mojega tudi?”

“Kar oba, ja. Pa saj je na easy pumpa.😯 “

“Ja pa res. In hvala😀 “

– – –

Smisel življenja? Šport, jasno.

Čaki malo. Si prepričana?

…….. Ja?😯

– – –

Po novem hodim na tečaj šivanja. Ker naj bi s sabo prinesli svoje lastne projekte, tršica pa nam bo pri njih pomagala, sem prinesla tri moževe srajce. Seveda. Po prvi prestrašeni presenečenosti se je izkazalo, da je moja tršica prava asica, saj mi je z njeno pomočjo ta prva srajca kar lepo uspela, do sedaj. O prvi všiti zadrgi se ne bom hvalila, a je prav.

– – –

Sploh ne vem, če bom še znala lesti po pfalzškem hribovju. Pa tako dolgo sva čakala … Joj, a sem že omenila, da jutri pri nas pričakujemo 24, v ponedeljek pa še več? Celzijev? Stopinj? Solnca? A da še nisem?

 


5 responses to “Ne morem.

