Moderni Lajf In To

Sploh ne znam opisati, kako zelo se mi ne da blogati … Pisanje za blog je zame neke vrste interakcija s svetom – pač komuniciram, ker/kar mi paše, pri tem sem vesela tako komentarjev kot tudi potencialno možnih odzivov na vsak zapis, vseeno pa nisem vedno pri volji:

Zdajle se mi nikakor ne da. Interagirati in to. Olepševati svojega dejansko nepomembnega lajfa. Zagrabila me je introvertiranost, ki se sploh ne zdi narobe ali slaba ali neprijetna, preprosto obstaja. Pojma nimam, zakaj.

V soboto bi me na podhodu skoraj povozil kolesar. Gwen Stefani mi je napolnila ušesa, odsanjala sem nekam drugam in udarec prednje gume ob meče me je malce presenetil, ni me pa prestrašil. Poleg vsega drugega je tip izjavil tudi “To je KOLESARSKA steza”, nakar sem se mu še enkrat opravičila in vsa zdolgočasena šla naprej.

Ne vem, a folk, ki bruha stavke tipa “To se dela TAKO (kot jaz pravim)”/”Prav(ilno) je TAKO (kot jaz pravim)” itd. ne bere nobenih knjig in cajtngov, kjer se iz takšnih moralinistov norčujejo? Pa ravno v Nemčiji, kjer se beseda spiesser za predpisovalce pravilnega ravnanja uporablja na vsakem koraku … najbrž iz dobrih razlogov.

*zeh*

No, pa še o gabrielu se mi je sanjalo. To je bil v mojem času skinhead s protezo, ki je v Ljubljani vsake toliko malce poteroriziral moje prjatle iz Afrike. V svojih sanjah sem bila zmagovalka komunikacijskega terorističnega boja z obritoglavcem kar jaz, neverjetno. In bizarno.

Včeraj sva šla prvič po dolgem času tečt. Najprej sem bila užaljena, ker se zemlja pod mano ni pomaknila in zanihala, ko sem začela poskakovati, tako kot gospod Krostrener, potem sem bila olajšana, ker 5 kilometrov ni predstavljalo nobene težave, danes pa malce cvilim, ker imam musklfibr.

Oh, pa Igro prestolov berem in neskončno uživam.

Pa ful se mi ne da blogati. Prav res ne.🙂


10 responses to “Moderni Lajf In To

  • jagodka

    O tvojem dejansko nezanimivem lajfu je prav zanimivo brati;)

  • Nika

    Me je že prav malo skrbelo… Pa vidim, da je vse o.k. Če človeka sem ter tja muči svetobolje, s tem ni čisto nič narobe.
    Ti, ampak Gabrijel ga je pa sral, a? V bistvu je šlo zgolj za pozo, kot vedno pri tovrstnih negotovih tičih… Si kar predstavljam klapo, tam, pred menzo…

    • alcessa

      🙂 Saj pravim, da sem lena ko fuks … Ja, bebasato inscenirana negotovost, kaj pa drugega.

      Nič, grem kupit solato, mocarelo in čips.🙂

  • Nika

    Jah, nič, uživaj vsaj toliko kot fuksija in ne pozabi, v solato se ponavadi doda tudi česen.😉

    • alcessa

      Samo za … neuke.🙂

      EDIT: Neuki: Hmmm, kaj bi danes jedel za kosilo? Kaj sladkega? Palačinke? Ma ne, bom raje kaj slanega. Grem olupit česen in naseckat čebulo ter natrgat čemaž. … Hmmm: in kaj bi skuhal?

  • jana

    Hehe tudi taki dnevi (počutja) morajo bit. Sicer pa tvoje “nezanimivo” življenje zveni prav razburljivo!
    Važno, da (ne) delaš to, kar ti (ne) paše…

    • alcessa

      Ja, je kar v redu: med drugim tudi študiram, kar mi je fajn, in na veliko perem poletna oblačila, čeprav bo čez teden slabo vreme … Razburljivo pa vse skupaj res ni🙂 (kadar imam introvertirane dneve, sem še posebej srečna za domačo pisarno in nič folka okrog sebe, ker zna biti težko prenašati nekoga, ki se kar naenkrat obrne vase, čeprav zna tudi drugače …)

  • cherry

    čist razumem to bloggersko ležernost. Me daje že nekaj časa🙂

