Damn!

The winter’s coming.

– – –

Or maybe it hasn’t left yet.

– – –

Time for some yak wool.🙂


10 responses to “Damn!

  • Ruth*

    J*bemu sunce, ista situacija tukaj. V soboto skoraj oblekla zimski plašč in škornje, pa sem se vseeno zimski toploti odrekla v imenu meseca maja.

  • alcessa

    O, jaz pa nisem bila tako … romantična in sem kar obula škornje za v trgovino.🙂 Danes pa ta lažji plašč, da mi ne bo mrzlo (13 stopinj) na poti na francoščino …

  • Techka

    Pa sej ni tako hudo… Kak dan smo lahko tudi noter, na toplem.🙂

    Pol, k bo vroče pa popi***t, bomo pa spet jamral. Nikol, ma res nikol, nam ni prav!😉 Grozni smo!

    • alcessa

      V principu imaš prav, ampak … čez vikend sem pucala, študirala, pisala davčno napoved in podobno. In kaj bi počela, če bi bilo lepo vreme? Šla bi v hribe.
      Danes sem na tečaj francoščine šla v škornjih in plašču. Zakaj? Ker je to pri deževnih 13 stopinjah pametna odločitev.

      Ne vem, kako naj se sprijaznim s tem🙂

  • matilda

    že 14 dni vztrajam brez nogavic in v krilu. zjutraj malček zebe pa si nadenem puloverček, počutim se čisto ingliš😉

  • Nina

    ampak grelčki so pa luštni🙂

    • alcessa

      Ja jaz tipkam cel dan in imam cel dan mrzle roke – tudi ko je zunaj vsaj malo toplo. In zdaj sem pa res stara dovolj, da se malce ovijem v volno😀

  • Nina

    Sej res … A omenim ledene može al to tam gori ne velja?😀

    • alcessa

      Velja, velja … samo da se je pri nas zima očitno podaljšala v ledene može do 1. julija. Potem pa bo počasi čas za odhod na sonce. Na sever.

