Danes …

… sem prezgodaj vstala. Ob pol sedmih. To je moja edina lastnost, za katero 100% vem, da ne rabim genskega testa: sem sova. Sovica. Čuk. Čukujem do relativno poznih ur, potem pa rabim spanec, veliko njega. Najmanj do sedmih. Iz postelje vstajam ob četrt čez osem, ko zaključijo s poročili. Ja, zjutraj se eno uro trudim poslušati radio, kot budilni ukrep.

– – –

… sem kot naslednji budilni ukrep ob osmih šla v trgovino kupit solato. Veliko nje. Ker moža ne bo na kosilo, si lahko tudi danes naredim ogrooomno skledo zelene solate. S kuhanim krompirjem, ker je zima.

– – –

… sem vklopila ogrevanje v svoji pisarnici. Ker postaja vse bolj mrzlo in prihaja ogromno dežja. V trgovino sem šla v lažjem plašču in puloverju s severnjaškim vzorcem.

– – –

… bom najbrž spet offline tweakala svojo novo spletno stran. Ta službeno. Čas je za nove barve.

– – –

… sem grozljivo zaspana in v bistvu prelena, da bi si šla delat solato. Še dobro, da se mi tako neznosno lušta. Kje je lasten kuhar, ko o njem sanjaš.

– – –

… bom zvečer skakala po krostrenerju in pogledala, kako kaj rasteta moja bazilika in krebuljica. Gospod Biokmet mi ju je namreč podaril in sem ju morala posaditi.🙂

– – –

V ponedeljek mamo FRAAAAAAAAAAAAAAAAJ bom delala.


6 responses to “Danes …

