A to kaj pomeni?

Namreč da se pri pisanju besede NASPROTNIK tolikokrat zatipkam?

In vsakokrat napišem NASPORTNIK?

– – –

Da me tudi 22. maja, tako kot že 21., tako zebe?

– – –

Da sem po eni strani malce vesela, da sem prebrala A Song of Ice And Fire, ker losulja lahko v enem mesecu prenese le omejeno količino posilstev?


2 responses to “A to kaj pomeni?

  • Techka

    Kaj bi pa lahko pomenilo? Da imaš prste precej hitre? Tudi jaz se velikokrat zatipkam. Ponavadi r pride pred a, čeprav bi moralo biti ravno obratno!🙂

    Ma ja, mraz je. Ampak se bo kmalu otoplilo. Boš vidla.

    Kakšna je ta knjiga? Vredna branja?

    • alcessa

      Gre za zelo dolgo besedilo in napako sem naredila skoraj vsakokrat … najbrž to pomeni, da se mi ne da delati😈

      Se strinjam, da se bo otoplilo, ma nekdo mi je ukradel lep maj. Damn!🙂

      Ja, knjiga je super (prebrala sem vseh 5 delov naenkrat, menda je to ene 5000 strani, ne obžalujem niti minute – pssst: včasih sem jo dala predse, malce tipkala, potem pa spet brala😳 nič čudnega, da se zatipkam). Edino, kar je: po njej je nujno treba brati nekaj človeku bolj prijaznega, ker se ti od vseh posilstev, odrezanih udov, razlitega črevesja, človeške neumnosti & Co. čez nekaj časa (5000 strani!) že kar malce … vrti?

