No, I Don’t Like It. Paris. (But it was still worth it.)

1 treppe

2 okno

3 ubahn

4 mraz

5 happy feet

6 versaj

7 versaj

8 versaj

9 trianon

10 trianon

11 jardin

12 jardin

13 jardin

14 street

15 knige

16 metro

17 M O

18 M O#

20 ulica

21 kugla

22 cluny

23 cluny

24 cluny

25 cluny

26 cluny

27 cluny

28 2 ajfla

28 ajfel

29 pomlad


7 responses to “No, I Don’t Like It. Paris. (But it was still worth it.)

  • jana zf

    Ampak fotke so pa lepe!🙂
    V pričakovanju podrobnejše obrazložitve …(naslova)

    • alcessa

      Jaaa, obrazložitev bo (to je teaser) … gostobesedna? Najpomembnejši razlog za srečo pa lahko razkrijem že zdaj: prvič sem govorila francosko s Francozi, v celih stavkih in to. Pa poslušati francoščino spada med ta večje užitke, kar jih poznam.

  • Techka

    Ajme…men pa francoščina ne gre… niti mi ni lep jezik. Se pa moja sestra totalno strinja z vama. In ko smo šli enkrat s faxom na ekskurzijo in je pri zajtrku po francosko prosila zame še en rogljiček, sem ga dobila brez problemov, medtem, ko nihče, ki je za rogljiček prosil po angleško, tega ni dobil. Ha ha! Tako da, edino takrat mi je bila francoščina všeč. Tisti Rrrrr mi ne gre.

    Slike to res lep teaser… sončka nista imela vseskozi; ampak seveda počakam na obrazložitev, zakaj ti ni bilo tako zelo qul.

    • jana

      Ravno danes prezivela 2h intenzivnega cveka v fr in skacem do stropa od navdusenja!🙂 (ker mi ni (prepogosto)zmanjkalo besed, predvsem pa, da se nisem vdala/izbrala lazje poti, sogovornik namrec belgijec, ki dobro razume sl -win!)

