Walking in Versailles. Also: Bad News on the Metro.

“Well, the Château is really beautiful and I really loved the Grand Trianon. But…”

Hampton Court is more beautiful and interesting.”

“Exactly. Even though the English might have tried to copy Versailles, just like everyone else.”😯

45 versaj

45 grand trianon

“Oh, I love the Gardens! Do you think we could come back some time later, possibly when the weather is nicer?”

“Yes, why not.🙂 We could stay in a hotel in Versailles, it seems to be a nice place.”

“What I also like about Versailles, is not having to smoke passively all the time. And the piss stench is nowhere to be chanced upon.”

“Yes.”

47 jardin

50 kanalizacija

“How’s your omelette?”

“It’s OK. Nothing special, just OK. And your salad?”

“It’s actually the same one as yesterday in that dirty restaurant near Gare du Nord. So yes, I like it. But…”

“But they offer much better food at tourist locations in London.”

“Exactly. Don’t think I’ll ever forget the veggies in the Tower.”

“Oh, and my chicken in the British Museum. And that pie at our pub near the Thames …😯 .”

49 restavracija

48 restavracija

Luckily, my DocMartens helped me survive the long walks quite nicely, though my neck and my arms hurt a bit because I carried so many things with me – something I am not used to, carrying a huge bag full of life-preserving stuff. I felt well enough to suggest we search for a bookstore at the station St. Michel, which is on a Seine island. I wanted to search for comprehensible French translations of books I already knew. It was really a good way to spend some money in a way that mattered: I got The Casual Vacancy and American Gods. Also a fridge magnet and a pencil case with the Metro plan. Nice. Good enough to keep me from breaking down for the lack of sleep and all the subsequent overdoses of coffee.

“Shh – wait a minute! I think they are saying our train isn’t going to leave this station because an abandoned piece of luggage has been found at Château Rouge. “

“Château Rouge? This is where we wanted to get off, isn’t it?”

“Yes. It’s because of the new law that demands action with suspicious luggage and which wants us to leave the larger pieces somewhere else because no one wants to store them anymore.”

So we hurried towards the exit where a slightly nervous employee wanted us to leave the Metro station, like, yesterday. There was water pouring down from the ceiling and we never found out why we had to leave so fast.

So we walked. From St. Michel to Château Rouge and then some more. Clearly, the situation called for some nice Belgian beer from the nearby supermarket. After which I could finally sleep.


7 responses to “Walking in Versailles. Also: Bad News on the Metro.

  • kaneli

    Jaz sem bila v Parizu dvakrat, še v gimnazijskih letih. Enkrat agencijski izlet z gradovi doline Loire, drugič maturantski izlet. In takrat mi je bil Pariz zelo všeč – še danes se, recimo, spomnim ene krasne čokoladne kreme iz ene turistične restavracije na Montmartru. Pa okrožje La Defense mi je bilo začuda zelo všeč. Pa Disneyland, itak.😀

    Na maturancu sem v centru Georges Pompidou kupila podlago za miško s sliko Kandinskega, ki je danes z mano v Helsinkih (OK, čas jo je zdelal in je trenutno v omari, pa vseeno). Takrat Slovenija tudi še ni bila v EU in se spomnim, kako fajn se mi je zdela Zara, ki je takrat v Ljubljani še ni bilo (sem dobila eno kiklo in reklc). Zdaj so se stvari verjetno precej spremenile, domnevam…

    Kakorkoli, Pariz imam v lepem spominu.🙂 Tule v Helsinkih smo medtem rahlo crkovali od vročine, ampak se je sedaj nekoliko shladilo (ne preveč) in tvoj obesek sem začela nosit na poletne cunje (res fajn).😀

    • alcessa

      Prvi dan sem na Montmartre oblekla majico z napisom “Finland Koli”🙂

      Tudi meni je bil prvič Pariz všeč, pa sem kupila samo tri majice za turiste … Tokrat pa se je izkazalo, da sva sicer znamenitosti zelo dobro izbrala (res, krasne zadeve), mesto samo pa je bilo za popBEEPdit … iz mnogih razlogov.

      Zgoraj sem vstavila link do nemškega članka o tem, kako v 30% francoskih restavracij uporabljajo masovno nabavljeno hrano (omake iz veder, solato iz vreč …) in očitno sva midva pristala pri ene 29% takih prodajalcev “hrane”. Razen ene solate in ene zelenjavne zadeve iz pekarne za jesti nisva dobila čisto nič dobrega (nisem oboževalka sladic), jaz kot vegetarijanka sem to še pričakovala, ma moj dragi niti vegetarijanec ni …😦

      Pred kratkim sva se odločila, da bova na Finskem napadla outlet z izdelki Lumene v Espooju, dragi namreč pravi, da boljše zadeve za po britju še ni videl🙂 Mogoče pa me kak los pride pozdravit?🙂

  • kaneli

    Lumene, a res? No saj ni slaba znamka, jaz imam trenutno od njih v uporabi Angry Birds gel za tuširanje, losijon za telo in kremo za roke, vse OK.😀 Pa neko čistilno masko/peeling za obraz, ki je tudi fajn, in BB kremo. Škoda samo, da niso cenovno bolj ugodni, ponavadi vse njihove zadeve kupim na znižanjih. V outletu sem bila enkrat in je bilo kar kul.

    Če ne bo losa, lahko pridem pozdravit tudi jaz.😳

    Mimogrede, tole je zelo fajn in simpatičen falafel plac v centru Helsinkov (Iso Robertinkatu 2): http://fafas.fi/

    • alcessa

      Ja, Lumene je fajn. Jaz imam tekoč puder s predlanskega trajekta, ki ga ravno tako načrtujem obnoviti🙂 glede na to, da se tako redko napudram, se mi splača.

      Blogmeet v Espooju bi bil kul, ja🙂 Glede na to, da točnega datuma ne poznam – si dobro dosegljiva na mejlu? Ker bi ti enkrat pred odhodom poslala svoj GSM, te prosila za tvojega, pa lahko potem tik pred zdajci preveriva, kje, kdaj in kako … Obiska Helsinkov letos ne načrtujeva, razen če se vreme tako poslabša, da bo treba tja, ker drugam ne bo imelo smisla iti. Vseeno hvala za link, nikoli se ne ve …🙂

    • alcessa

      Možu sem omenila tvoj link, pa me je spomnil, da se na Finskem res dobro je … velja tudi za vegetarijance (sem sicer mnenja, da dober kuhar dobro skuha tudi brez mesa, ma ne vidim koristi teženja tistim, ki tega ne vedo).
      Prva stvar: cestna počivališča z bifeji s solato. Krasn. Potem sva v pravoslavnem samostanu jedla iz karelijskega bifeja – FUL je bilo dobro. Da ne pozabim ruskega hotela v Punkaharju, kamor bova letos OBVEZNO šla, ker super kuhajo. Ržen kruh, kamor sega pogled. Sadje. Jagode in maline s tržnice. Sladek grah s tržnice …
      Skratka, države, ki se nimajo za kulinarične veljake, v resnici že ob avtocesti tako prijetno presenetijo, da ne moreš verjeti. Tako bom naslov tvojega falafel placa RES dala v denarnico, pa če bova šla v Helsinke …

  • kaneli

    Moj g-mail gledam ful redno, tako da mi brez problema pišeš.🙂 Upam, da še imaš naslov od swapanja.😛

