A Perfect Day. Finally: the Dahner Felsenland.

1 1 bank

 

1 1 baum

 

1 1 blume

 

1 1 fensel 2

 

1 1 fensel 3

 

1 1 fensel 4

 

1 1 fensel 5

 


6 responses to “A Perfect Day. Finally: the Dahner Felsenland.

  • kaneli

    Če bosta šla v Espoo, morata nujno pogledat Finnish Nature Center Haltia (haltia = vilinec). Bila sem prejšnji četrtek in sem navdušena nad zadevo. V bližini je tudi naravni park Nuuksio, ki ga prav tako priporočam.

    http://www.haltia.com/home/#&panel1-1&panel3-14

    Mene pa julija očitno ne bo na Finskem – grem v Slovenijo, moram nekaj urediti itd., in se je tako obrnilo, da me julija žal ni v bližni Espa. Pa drugič… I hope.🙂

    • alcessa

      Joj, škoda.😦
      Se strinjam, bo že🙂

      In RES lepa hvala za linke, pridno beležim🙂 (ravno med včerajšnjim pohodom sem na ves glas sanjarila o pohodih na Finskem, tvoj center pa ponuja informacije o tem, kje in kako😀 (I owe you one)

  • kaneli

    Mhja, modrostni zobje terjajo svoj davek – to moram urediti, pa grem raje domov, ze tako sem jih zaradi fobije pred zobozdravniki predolgo pustila pri miru. In sem seveda napol mrtva od strahu.😦 Pa se rekla sem, da letos poleti grem pa res plavat v kako finsko jezero, ampak zdravje je vseeno prvo.🙂 Bom kdaj v prihodnosti napisala kak post na to temo.😀

    Glede namigov pa – my pleasure.😉 Uzivajta cim bolj!

    • alcessa

      Ti potem nimaš izkušnje, da so se zobozdravniške storitve zadnjih nekaj let … izboljšale in je manj bolečin? Res sprašujem, dovolj sem stara, da sem preživela bolj hardcore prijeme, dandanes pa me obisk pri zobozdravniku ubija zaradi dolgčasa (nisem občutljiva, bolečinsko).

      Se pravi, da blogerske eksistence še nisi zatrla? Kul. Moram priznati, da me res zanima, kako se živi na Finskem🙂

      Bom poročala o vseh uspelih in neuspelih (torej jamrala) pohodih🙂

  • kaneli

    Jep… so mi povedali, strah me je pa vseeno. Ironija pri tem je, da imam zobozdravnika za oceta (no zdaj je v pokoju).😀 Kovaceva kobila je bosa pa to.😉

    Uh, Finska ni Pariz, itak, da bodo pohodi uspesni!😛

    • alcessa

      Strah (adrenalin) tudi ni slaba priprava … enkrat me je minuto pred obiskom zobozdravnika nekdo … “maltretiral” in mi je narasel adrenalin. Dobila sem 3 injekcije, pa nobena ni prijela. Sem rekla, da naj kar na suho vrtajo in da bom že še povedala, če bo preveč bolelo. Pa ni. Zobozdravnica kar verjeti ni mogla.
      😆 Finska ni Pariz!

