Ko po dobri urci

športa stojim v kuhinji in režem paradajz, še vedno sama, pa ne osamljena, in se v mislih meni nič tebi nič zapletem v pogovor z … nekom, nenadoma v tem tihem pogovoru uporabim izraz, ki ga za nič na svetu ne bi šla podrobno razlagat javnosti.

Medtem ko ameriški in angleški ptiči v grmovju že zdavnaj čivkajo, da mi kariera diplomatke ni bila položena v zibelko, da tudi tiho ne znam biti, kot se spodobi, po tihem ugotavljam, da se je izraz na čustveni ravni že dolgo časa skrival v meni, pa sem si ga šele zdaj ubesedila. Predvidevam, da ga je uporabil že kup ljudi pred mano, vseeno se čudim, kako paše.

Svojemu imaginarnemu sogovorniku sem bila namreč razložila, da se mi X zdijo pravi emocionalni nedonošenčki in da jih ne maram. Pika.

– – –

Vam, drago bralstvo, pa razlagam naslednje: tole je moj zapis številka 1976. Če bo čez naslednjih 24 zapisov blogosfera še vedno delovala kot … leno črevesje na sedativih, bom odlosala v pokoj. Po 7 letih, 2000 zapisih in 12400+ komentarjih (moja največja sreča) si bom to pač lahko privoščila … Bom pač brundala bolj po tihem, med rezanjem paradajza.


12 responses to “Ko po dobri urci

  • Techka

    KAJ?!?!?! Penzion?! Ah, dej no dej,…. Nehi kvazit take neumnosti…

    Ne no…. ne še…. tvoj blog še nima vseh pogojev za penzion. Tko da še ne bo šlo.

    Sej si se hecala, a ne?!

    Upam….

    • alcessa

      Ne, resno sem mislila. Ful se nič ne dogaja (niti moj Feed ne deluje, kot bi treba) in motivacija je ZELO majhna … Ma 24 objav je kar veliko.

      • Techka

        Je 24 objav še toliko, da se premisliš? Upam….

        A te lahko še kako prepričam, da ne nehaš pisat?

        • Techka

          Čeprav…res moraš ubogati svoje srce (res se sliši klišejsko)…

          Mogoče lahko za začetek samo malo pavziraš, pa ko prideš z dopusta, s Finske, pokažeš še slike in poveš kako je bilo, a?!🙂

  • jana zf

    Tudi moj feed ne deluje dobro, ker sem bila sveto prepričana, da alcessa že od petka ni nič povedala?!
    Ampak se mi zdi, da je to “rahlo” (?) zatišje mogoče pač času primerno, že prejšnji teden se mi je v Slo zdelo, da so vsi na počitnicah, zdaj ko so se počitnice dejansko začele, pa verjetno ni več žive duše nikjer …
    Sicer pa, follow your hear (kako cheesy se to sliši) – tudi paradižniki bodo zihr veseli!😉

  • alcessa

    Joj, sori, da delam cirkus …😳 seveda bom blogala, če bodo vsaj približno dobri razlogi. Čeprav nič ne kaže, da me (razen izjem) kdo bere, Američani so mi zbrkali feed in se ne posodablja in marsikateri drugi bloger tudi ne piše kaj preveč.
    Najbrž ima Jana prav: poletje je in dopusti so. Če se bo proti jeseni kaj zboljšalo (da ne bo taka depra gledati vedno iste zapise in neaktualne feede lastnega bloga), seveda ne bom madam in bom še kakšno rekla. Ampak 24 objav pa lahko obljubim že zdaj, konec koncev ne morem nehati malce pred 2000. …

  • ĐUBOX

    Nismo sicer vsevedni Američani, ampak po naših podatkih je tvoj blog eden od bolj klikanih oz. obiskanih – očitno ti ne nagaja le feed, ampak tudi statistika obiskov. Mi smo vsekakor tvoji fani – če želiš prejeti pošto svojih oboževalcev (samo eno, nič spama), bomo zelo veseli, če se pofočkaš na jukeboxblogs@gmail.com – mi namreč na tvoji strani ne najdemo maila (kar ne pomeni, da ga ni, le da pač nismo vsevedni Američani pa da smo se v smehu zataknili v smisel Velenja in potem so resne raziskave splavale po vodi:). Sicer pa bi bila po našem mnenju upokojitev Alcessinega pisanja velika škoda za celo vesolje (z Velenjem vred!).

  • alcessa

    JAO, JAO, JAO😳😳 kako za vraga mi je ratalo iz navadne stare losulje narediti blogersko divo, ki se pusti prositi, da naj bloga?😳

    FUL MI JE NERODNO, dragi moji. Dragi Američani, RES mi je ful nerodno. Dragi Angleži, IT’S ALL MY FAULT, REALLY. Houli šit.

    Dragi Velenjčani in feni Velenja, recimo, da vaš komentar šteje kot fen pošta?😳 In da seveda načrtujem zapise o dopustu na Finskem in še čem, brez omejitev, če se bo jeseni vsaj minimalno dogajalo na blogih? (pa malce sem delovno utrujena, kot vsako leto ob tem času …)

  • Nina

    Veškaj, sicer se sama res rada prištevaš med elderly osebke, ampak po mojem poznavanju vsemogoče zakonodaje pa kakšnega datuma … ti do izpolnitve upokojitvenih pogojev manjka še dosti dosti let😛

    No, ampak če se res upokojiš … te bom pa pogrešala pa žalostna bom tut.

