A Present! A Present!

ring

Ever since I first laid my eyes and hands on Jorma Valu‘s masterpieces, I have been coveting them.

As it comes, my hubby agrees, so this year, I got a ring from the Hopeasiipi collection as a present.


8 responses to “A Present! A Present!

  • Tina.

    Wow–I love it!

  • Yemi

    Hudo dober!!!
    BTW-Kako so ti všeč American Gods? in BTW2- a so ti zrihtal slamnik?

    • alcessa

      Torej, trenutno se ne morem odločiti, ali mi je bolj všeč American Gods ali Anansi Boys – obe knjigi sta mi super. Pri tem naj povem, da trenutno poznam samo avdio knjigi v nemščini – nekako je pač treba preživeti tistih 8K kilometrov. Originale bom seveda tudi enkrat prebrala …

      Še enkrat najlepša hvala za klobuk – ne samo, da so mi ga hitro poslali, tudi prav mi je. Zdaj samo še sonce dobimo, pa sem popolna🙂

      • Yemi

        d best. vesela zate. men sedejo AG, tale Shadow mi zveni tak tip, da bi ga domov peljal, tisti Anansijev sin je bolj zagoveden:) (kaj čem, zmeri sm mela softič na literarne junake, filmarji me pustijo bolj hladne)

  • Techka

    Bemtiš maš pozornega moža!
    Dobro si ga natrenirala.🙂

  • Kaneli

    Tega oblikovalca pa ne poznam, ampak res hud nakit.

    • alcessa

      Večino časa potuje od kraja do kraja in ko sva midva na Finskem, je v Savonlinni, zaradi festivala opere. In vsakokrat podležem … (v živo so izdelki veliko cenejši od eksport ponudbe na spletni strani)

