Things I Have Been Missing These Days …

1_roadlifeBeing On The Road Again, Again And Again.

Driving in Finland, Sweden and Denmark. It is stress free and offers enough time to listen to Mr. Gaiman’s stories …

1_piroggeKarjalanpiirakka. Am going to try to make them at home.

1_roggenbRuisleipä. Am going to try to make one myself, too.

1_salatSalaattipöyta at ABC. Am going to eat as much of it as possible/always.

1_pizzaPizza in Kemijärvi, the northernmost town in Finland.
Served with good wishes for our holiday.

 


6 responses to “Things I Have Been Missing These Days …

  • Kaneli

    Ruisleipä je res zakon.😛 Pri meni je malce trajalo, da sem ga vzljubila, sedaj pa kupujem samo še hardcore rženi kruh (Reissumies etc.). Tudi v Slovenijo ga prinesem kot darilo.😀 Karjalanpiirakka je pa fajn z ječmenom, meni se zdi bolj zdrava varianta od riževe. Nisem pa še nikoli delala tega sama…

    • alcessa

      Reissumies … malce ga še mam doma …🙂 Kruh že znam narediti, moram pa se še naučiti priprave “kislega testa” za vzhajanje. Pa piroge so mi všeč tako z rižem kot s krompirjem, vendar je moja ambicija predvsem ta, narediti testo, polnilo pa si bova kar sama izmislila …🙂
      Ah ja: v primerjavi s tem so bagete čisto zapravljanje časa in denarja.

  • Techka

    Saj čez leto dni ponovita, ne?!😉

    • alcessa

      Moj mož bo konec leta star 40 in bi tudi rad, da greva na kakšno posebno potovanje (jaz sem ga lani povabila v London), najraje drugo leto poleti. Ker pa bo počasi skrajni čas, da razmišljava, ali bi lahko kupila stanovanje, se ne bova preseravala z dvema dopustoma, temveč “samo” s krajšim šotorsko-veslaškim postankom v Franciji in krajšim potovanjem nekam daleč, če nama bo ratalo, se ve. Na Finsko pa je že zaradi dolge vožnje nesmiselno hoditi za 10 dni, tako da … Najbrž šele čez 2 leti, če.
      Pri vsem tem pa imam vsako leto poleti šele občutek, da RES živim, ko pristaneva nekje v Skandinaviji in je treba poskrbeti za vse, za kar ne poskrbi narava … Med dvema takima dopustoma pa se samo grebem, da bo t.i. real life v Skandinaviji prišel čim prej, sem torej upravnica nekega lajfa, čigar smisel je veslanje in hoja po Skandinaviji.
      Živi bili pa videli, kakšen občutek bo to …

