Meanwhile …

This is one of the 3 scientific calculators I am allowed to have on me during my economy exam:

calc

This one’s for the ladies, innit?😯

Don’t worry, I’ve been developing strategies already to have it appear guilty for my exam fail end of September …

Who rule the world and stuff.😈


4 responses to “Meanwhile …

  • Nika

    Dej no, dej, sej vsi vemo, da maš takega vlkega pa hudega samo zato, da boš zadi plonke nalimala…

  • Nina

    Oh, zveniš kot vse tiste punce, ki so pred izpitom jokale, da nimajo pojma, ne bojo naredile, ne znajo … Potem pa prišle ven z briljantno 10.
    Niti ogromni kalkulator, za katerim se skrivaš, ne more prikriti dejstva, da v resnici obvladaš!

    Ma, v resnici vem, da včasih ne gre😉 Ampak časa imaš pa še več kot dovolj, če ukineš spanje, anede?😀

    • alcessa

      Vem, ja …😳

      Ma ker me trenutno res malce skrbi, sem si rekla, danes je dovoljeno jamranje, septembra pa se ne dam.🙂
      Tudi med dopustom sem dejansko študirala, vendar pa me ravno pri matematičnih nalogah vsake toliko, ko kaj končno poštekam, presune, da sem prezabita za ta svet … Nekaj od tega je tipična reakcija embiciozne štreberce, precejšen delež pa prispeva tudi dejstvo, da se pri štiridesetih sama doma pripravljam na izpit ekonomije, ki bo obsegal matematiko, ki je pred dvajsetimi leti nisem imela v srednji šoli … ma saj mantro že poznaš. Ravno tako ni nepomembno, da si izpit res želim narediti, ker se je študij ob delu izkazal za zelo prijeten način preživljanja “prostega časa” in bi ob tej hitrosti študirala še kakih 9 let, se pravi, da me čakajo leta in leta kakovostnega preživljanja časa …

      Vem, ja, obupna sem. Ma življenje v nemški vasi je sicer približno tako zanimivo kot v slovenski.

