Love The Heat But

Not at night. Cannot sleep.

0_santas

0_hankko


13 responses to “Love The Heat But

  • Techka

    He he, pri nas se pa s klimo hladimo, drugače bi bilo podobno kot pri tebi.🙂

    • alcessa

      Ah ja, klima: una zadeva, ki preveč ropota, da bi lahko spala, PLUS ki mi naredi zatečene oči … Potem sem že raje crknjena od vročine, konec koncev se mi je to letos zgodilo prvič😀 (pri nas počasi postaja hladneje)

  • Nina

    Kolk zlo te razumem. No, saj bo minilo pa nas bo spet zeblo😀

    • alcessa

      Oh ne …🙂 (pri nas se je že shladilo, po včerajšnjem urnebesu) Meni sploh ni do jeseni ali zime …

      • Nina

        K nam – upam – prihaja manjša ohladitev v petek in soboto. Do 30 v senci je vse ok, več je pa … grozn!😀

        • alcessa

          Za čuda imava mi2 obrnjeni vlogi: tudi jaz sem mnenja, da je več kot 30 absolutno preveč, včasih že kar na soncu, moj pa vsemu, kar je pod 30 stopinj, pravi blaga toplota😯 in je srečen šele nad, ko pravi, da je lepo toplo.
          Izraza vročina sploh uporablja ne.
          In jaz sem pri nama južnjakica … ?

  • jana zf

    Tudi pod našo streho nekateri ne razumejo, kaj tako težim s to klimo in globoko in glasno zajemam sapo, ko popoldne, negibno na kavču, ne pridem do zraka … pa imam rada vročino, ampak tole, tako dolgo, ne, ni mi več prijetno😦

    • alcessa

      Midva imava majhen ventilator, ki lepo shladi obraz pri delu oz. sedenju ob njem, in pa klima napravo, ki topel zrak odvaja ven, skozi luknjo v priprtem oknu. Saj shladi, ma če bi jo izklopila, bi se takoj spet segrelo, pri vklopljeni pa ne morem spati.
      Čez dan še kar gre, pri nas ni TAKO vroče kot pri vas, pa bajta ima debele stene in marsikaj drži zunaj …
      Ne, vročina ni špas, to ni isto kot mraz, ko se topleje oblečeš in si skuhaš čaj, vročini ne moreš pobegniti in ko ti enkrat ne paše več, to ni samo tvoja domišljija, ljudje smo ipak različni (mene daje neposredno sončno sevanje, čez dan, če sem mu izpostavljena, visokih temperatur pa ne prenašam samo ponoči, takrat imam celo raje mraz – moj mož je naštelan bistveno drugače)

  • Bimbo

    Meni je sinoči nepopisno pomagalo polurno namakanje v kadi z zmerno hladno vodo. Učinek je držal nekaj ur, potem se je ohladilo tudi ozračje. Lahko poskusiš z branjem primerne knjige, na primer Hladnokrvno ali Led. Pred morebitnim kombiniranjem obeh metod pa se posvetuj z zdravnikom ali farmacevtom.😉

    • alcessa

      Hladnokrvno sem že … Led pa res ni slaba ideja🙂 Vendar pa pri nas (za razliko od vas) ni več vroče in še nekaj časa ne bo kaj preveč …
      Pa Jana je visoko noseča, kdo bi vedel, a si kar tako upa zlesti v banjo?😀

      Prejle sem šla brat poročila finskih meteorologov:

      – mesec maj je bil veliko toplejši od povprečja
      – mesec junij je bil toplejši od povprečja
      – mesec julij je bil … no: kaj? …. jaaaa: hladnejši od povprečja😆
      Pa mava res srečo, da julija hodiva na dopust😈

      • Bimbo

        Hm, julija na Finskem ali decembra na slovenski obali – ista figa.🙂

        Sta morda pomislila, da so severnjaški kujoni od Amerov ali Globusa II izvedeli, kdaj in kam sta namenjena, pa so vreme uredili tako, da sta malo več zapravila kot bi samo v čolnu in šotoru? Saj veš, gospodarske razmere tudi tam gor niso samo rožnate.🙂

        Nekaj trebuha že imam, a noseč še nisem bil, zato naj se Jana v zvezi s kadjo raje posvetuje s strokovnjaki.

        • alcessa

          😆 …

          Ja, jaz sem prepričana, da se dečki res zanimajo za naju. Kako ne bi?😆 In načrt je vsekakor uspel, po pogledu na obračun kreditne kartice je v zraku zacvrčalo in ko sva se z dragim spogledala, sva imela vsak po 7 sivih las več …

