Miscellaneous Memorabilia

0_hmm

0_kolonne

0_schweini

0_zetor

0_lasiüalasti


6 responses to “Miscellaneous Memorabilia

  • kaneli

    Ah, tole sem pa pozabila komentirat… Finska! In ojoj, kaj sem zamudila v Iltalehtiju.😆

    • alcessa

      A misliš cajtng? In dejstvo, da sem podobnega v majhni trgovini vzela v roke in prodajalki rekla: oprostite, a mi prosim lahko prevedete naslov? In ko je rekla, princ, sem vzkliknila: AHA fant je!😆 Vsepovsod slike in napisi, pa če ne znaš finsko, ne štekaš ama nič …

    • kaneli

      Iltalehti: Katino dolgo rojevanje, William ženi v oporo, dolga pot do materinstva in očetovstva, spomin na Diano je še vedno živ, dojenčkov prvi dom. (Resno pa: načeloma me tole vse skupaj ne zanima preveč, ampak ime George mi pa ni všeč.😉 )

  • kaneli

    Seveda je treba vprašat, sploh če nisi ves čas na netu (kot sem bila dolgočasnega 22.7. jaz in preverjala, če je Kate že rodila😳😆 ).

