Ker se penim :-)

 “Boš sok?”

“Ja, hvala.”

“En kozarec ali dva?”

“GRRRRRR ….😆😆😆 “

(Danes zjutraj sem si pred začetkom dela nalivala kavo v skodelico, ko opazim, da je je v vrčku nekam premalo. OK, najbrž sem v aparat dala premalo vode. Dragega opozorim, da s kavo najbrž nekaj ni v redu, dolijem več kot polovico šalice mleka in se podam v pisarno. Na mizi me čaka polna skodelica kave. KDAJ-?!?!?!??? Dragega pa že razmetava od smeha: “Najbolje bo, da izmenično srkneš iz ene in iz druge, da se ne ohladita”, je pameten. Ko me neha boleti želodec od smeha, razmišljam, kako to, da se ne spomnim, kdaj in kako sem si v pisarno prinesla prvo šalico kave. Najbrž sem včeraj preveč študirala, se poskušam pomiriti. Ali pa so krive sanje: bila sem na izletu v Franciji, sama, pa nisem imela pojma, kako najti vlak in pot domov.)

– – –

“Zakaj si včeraj v posteljo šla s tistim obešalnikom s kljukicami?”

Verdammt, spet se smeji, to najbrž čaka tudi mene.

“He?”

“Ko sem prišel v posteljo, si nekje izpod sebe izbrskala obešalnik s kljukicama za obešanje, mi ga porinila v roko, se obrnila in spala naprej. Kaj pa si pred spanjem počela s tistim obešalnikom?😯 “

In z roko pokaže, kaj on misli, da sem jaz počela s tistima kljukicama.

😆😆😆 … (se nadaljuje, ziher)

 


9 responses to “Ker se penim :-)

  • jana zf

    Preobremenjenost? Sicer pa se je fino malo nasmejat, sem in tja, a ne?😉

  • matilda

    moosica, to so posledice totalnega relaksa počitnikovanja. vidim in berem, da si uživala !

    • alcessa

      Prejle: “Ma daj, nehaj me zbadati zaradi kave, ker se mi bodo smejalne mišice razlezle kot 87-letni prostitutki vagina. Aktivni.”

      “Ja pa kako naj jaz vem, kakšno ima 87-letna prostitutka?!? Pa saj nisem gerontofil!”

      “Ja, pa si. Sem starejša od tebe.”
      😯

      “Ha.”

      Mal sem res … preobremenjena. Pa tudi dopusta se mi še vedno lušta.

      Ampak tista najbolj osnovna resnica je, da imam jaz vedno take. Ta neumne za umret od smeha.

      • tinasurfa

        😀
        Jaz redno vlečem stvari iz postelje sam jih ne nosim sama tja.
        Pa kavo tudi iščem, kje sem jo pustila in jo navadno najdem že čisto mrzlo!

        • alcessa

          Maš tako veliko posteljo, da jo zamenjaš za omaro?🙂 TIna: tvoj blog mi požira komentarje, zato samo berem, komentirati pa ne morem (ne vem, zakaj, in ne vem, ali v vsakem primeru, ampak zadnje čase vedno)

          • tinasurfa

            Hmmm, nimam pojma kaj je,nikjer ne najdem tvojih komentarjev čeprav je bil spam čist nabasan! Bom še Manimejkerja vprašala kaj bi lahko bilo? A pa oddaš jih lahko? 😦

            • alcessa

              No, kot se spodobi, sem ravnokar smela objaviti (po dolgem času) svoj prvi komentar na tvojem blogu. Živi bili pa videli, ali mi bo to od sedaj uspevalo🙂

