Tudi v ponedeljek: osrečujoča hrana

Poleti me zelo privlačijo naravni okusi sezonske zelenjave, veliko preveč, da bi jih preveč zakrila z začimbami. Tako sva zadnjič uživala v čisto običajnem kuhanem stročjem fižolu s polnim okusom (po stročjem fižolu) in rumeni leči brez začimb, v nedeljo je bil na vrsti surov korenček, kuhan črn riž in grah na maslu (božansko), danes pa zelenjavna juha.

Najbrž sem že omenila, da za eno svojih najljubših juhc narežem jušno zelenjavo, jo dam v jušnik in jo prelijem s slanim kropom z olivcem ter temu rečem zelenjavna juha.

Današnja mi je bila še posebej teknila:

1. V liter vode sem dala sol, ki jo imam v steklenički s suhimi gobani, da se navzame njihovega vonja in okusa. V slano vodo sem dala še malce olivnega olja in dve pozabljeni glavici šampinjonov, da ne bosta konca storili čisto sami, nekje v globinah hladilnika.

Vse skupaj se je potem kuhalo 15 minut, saj se suhe gobe pač morajo kuhati. Na majhnem ognju.

2. Jušna zelenjava: s pripravo za tanke trakove žüljen sem narezala eno debelo bučko in 1 debel korenček. Korenček je takoj šel v jušnik, rezance bučke pa sem nasolila in jih pustila v ločeni posodi, da grenke snovi pokukajo ven. Aja, pa če juho kuhate za nekoga, ki mora potem v službo, je bolje, da so zelenjavni trakci dolgi le 3-4 cm, drugače bodo mahali po zraku in packali🙂.

3. Čez nekaj časa (5 minut?) sem rezance bučke oprala v cedilu, jih dala v jušnik, vse skupaj potresla z malce popra in velikodušno porcijo suhega peteršilja. V vrelo vodo sem razbila 2 jajci, ju pustila, da se skuhata (5 minut?), in vse skupaj nalila na zelenjavo v jušniku ter takoj postregla.

klein


2 responses to “Tudi v ponedeljek: osrečujoča hrana

