Voda je krasna stvar, ja.

“V starih časih, ko še ni bilo tople vode iz pipe, si lahko v okolici mesta v enem dnevu zorganiziral deset legij! Kam gre ta svet … Odkar se tuširamo, smo se čisto pomehkužili!”

“Res je, v starih časih še besede tuš niso poznali!” mu prijazno pomagam. “Greš zdaj peš v službo, bos?”

“Errr … mislim, da se bom moral še parkrat na mrzlo stuširati, preden grem v službo bos. Ampak ta dan bo prišel!”

“Glej, saj lahko naredim tako kot v komunizmu: skuham vročo vodo v loncu in ti jo nalijem v umivalnik, dodaš še mrzlo, pa bo.”

“OK. Ampak ta svet je preveč pomehkužen in bo propadel, ti povem!”

– – –

A kaj da se greva?

Bojler se nama je pokvaril, v nedeljo, pa sva bila do torka popoldne brez vroče vode. Če sem čisto iskrena, to pri meni spada med zadeve, zaradi katerih še obrvi ne dvignem, hec pa vseeno mora biti.

– – –

Ne morem verjeti: mulc, pa me gre takole žicat. Halo?!? Dečko, stara sem ene dvakrat toliko kot ti, popravi tisti bojler in se pejt zabavat z mlajšimi!😳

– – –

Habemus aqua calda, pomejlam dragemu, konc je tuširanja z mrzlo vodo.

– – –

Oh. Obrvi bo treba oblikovati.

Pa ne, da sem v nedeljo zadnjič letos plavala na prostem?


6 responses to “Voda je krasna stvar, ja.

  • Techka

    Jjks, kriza. Si ne predstavljam, kaj bi bilo, če bi bili brez tople vode. Groza.

    • alcessa

      Zakaj? Pa saj mate štedilnik pa lonec?🙂

      • Techka

        Ja že, samo to bi zakompliciralo življenje. Pa še jaz, ki rada stojim pod tušem dolgo, dolgo,….največkrat predolgo… Ne ne, naj topla voda teče kar iz pipe. (čeprav, na potovanjih me pa ne moti, če je ni – zanimivo, a ne?!)

        • alcessa

          No ja, potovanja so sama po sebi vznemirljiva in užitek in ugodje, pa ni treba še toplega tuša … čeprav, v letošnji finski zimi julija je tuširanje (v kempingu) res spadalo med neskončno dolge užitke🙂 Drugače se nikoli ne bi segrela, kakšen dan. Doma pa sem prenestrpna, da bi predolgo stala pod tušem – najbrž zato, ker pri tem ne morem brati ipd.😀

  • jana zf

    Jah, smo res malo pomehkuženi. To opazim vsakič, ko gremo na morje, kjer ni bojlerja in je tekoča voda v kuhinji (na pumpo) cel luksuz! Oziroma še bolj mi je jasno, ko pridemo nazaj in se grem stuširat, pa voda kar teče in teče, in to topla!🙂 Smo pa enkrat, ko smo šli septembra na morje in so bili dnevi krajši>manj sonca, vodo dejansko ogrevali v kozici in jo potem zlivali “termo vrečo”, da smo imeli malo toplejšo vodo za tuširanje. Ni frke.😉 Vse se da!

    • alcessa

      Ja no, jaz se doma ne tuširam vsak dan (ne mi pobegnit, nadaljevanje sledi), temveč se kdaj tudi samo umijem in za to je tudi mrzla voda dovolj. Mrzlo vodo imam rada tudi, ker me osveži, sploh poleti. Pa pri nas vodo segrevamo s plinskim bojlerjem in ta se je že drugič pokvaril …
      Na dopustu pa … plavanje v jezeru plus bio gel za prhanje, da se razgradi. Pa včasih sva s sabo vzela še “drevesno prho” -> to je ogromna črna plastična vrečka s cevjo na pipico, ki jo napolniš z vodo in obesiš na drevo, da sonce vodo segreje … Prhe v kempingih so okej, vendar mi ne vzbujajo posebnega poželenja, če pa skoznje gre tolk folka …

      Ko si potem enkrat doma in voda kar teče, je pa res lep občutek, zato pa je dobro kdaj kam iti🙂 Vidim, da si tudi ti še vedno doma?🙂

