Just in.

P1180259

Yes, I am really going to do it.

Wear skirts and dresses more often, that is.


5 responses to “Just in.

  • Nina

    Podpiram. Na podoben način se kril in oblek lotevam tudi sama😀 Trenutno pa tuhtam, kako nekaj preveč lepih oblek popreprostiti, da jih lahko vtaknem v svoj stil😀

    • alcessa

      Ja, to je tudi moj cilj. Doma imam nekaj preprostih tankih jopic, ki bi jih oblekla čez, da je vse skupaj bolj … šliht. Ali pa s kiklami. Pa navadne majice zraven, brez vzorcev in to. Ah, ta svoboda gibanja …🙂

  • Techka

    Ma, pozimi so krila fajn, Pa oblekce. Skriješ potolčena kolena pod žabe, škornje gor, pa gremo. Ko je poleti vroče, se pa zaradi kolen ne sekiraš… SO kakršna pač so.😉
    Vsaj pri meni je tako.🙂

    • alcessa

      Ja, se strinjam🙂 Prejle sva šla kupit hrano v supermarket, pa sem oblekla obleko in škornje (!), nakar sem ugotovila, da nisem edina, ki je komaj čakala, da bo dovolj mrzlo za škornje…

      Jaz sem v bistvu šele zdaj, pri 40, pogruntala, kakšne obleke in krila imam rada in se v njih dobro počutim. Je kar trajalo, ma mi ne znese lih vsega hitro pogruntati.🙂 Bo pa zdaj toliko lepše …

  • Techka

    Bolje pozno, kot nikoli.🙂

