In zdaj?

Vsi vemo, da so v nedeljo v Nemčiji volitve. Kot Novonemka sem vabilo prejela tudi jaz in do danes zjutraj sem tudi vedela, koga bom volila.

Odločitev o tem praviloma sklepam po povsem preprostem receptu: dokler ne bodo počeli groznih neumnosti, bom volila Zelene. Ker v Nemčiji bivam šele nekaj let, zgodovine oziroma delovanja posameznih strank ne poznam dovolj dobro, da bi se zgražala nad njihovo preteklostjo, zato sem relativno neobremenjena. To je koristno predvsem iz enega vidika: ne iti volit do sedaj ni bila opcija, saj še nisem dovolj sita vseh.

Kdor se nad tem zgraža, naj se raje iskreno vpraša, ali večinoma na volitve ne hodimo samo politično neumni. Nepoznavanje kot blagor demokracije: itak se normalen človek sprašuje, ali lahko ljudje, ki res poznajo zgodovino strank in njihovo sedanje delovanje, sploh gredo s čisto vestjo volit, v kateri koli državi z volitvami.

Kakor koli že, odkar sem prebrala, da vodjo Zelenih povezujejo s pedofilsko publikacijo, česar ta ne zanika (aka “to je bilo pred desetletji pač tako”), razmišljam, da mi ostane samo še postati nevolilka ali protestna volilka (in voliti Feministke, Svobodne volilce ipd.).

Aja, se opravičujem, da me različica “volivec, volivka” dela preveč nesrečno, da bi jo uporabljala.


7 responses to “In zdaj?

