Halseinfachsorunterflutscher

– Steinpilzrühreipfanne

– Schwarzrettichbäuerchennachgeschmack

– Haferflockenenergieriegel

– Frischvollkornbrotkrümel

– Pastetenresteschmiermesser

wine


6 responses to “Halseinfachsorunterflutscher

  • majcha

    LOL, prej poješ kot prebereš😀

  • majcha

    Si mela namenoma ali slučajno tako besednokomplicirano dieto?🙂
    Ha, se mi fajn zdi, da moja nemščina še ni čisto za v smeti. No, od danes naprej grem še dodatno obnavljat znanje.🙂

    • alcessa

      Nekaj časa po kosilu (jajca z gobani in redkev) sem razmišljala, da imam rada, če podiram redkvične kupčke😳 Nastala je ta druga beseda (ja, čisto vse sem si izmislila), pozneje pa sem se spomnila, da sem tisti dan res jedla/videla samo zakomplicirane zadeve (kruh je še posebej kompliciran, ker ga pečem sama, energijski keksi pa so vedno polni celega kupa stvari. In vegetarijansko pašteto imam zelo rada).

      Hura za nemščino, vsaj ne bom tako sama😉 A ti to moraš ali hočeš?🙂

  • majcha

    No, besede bi lahko ble tud taprave kar se mene tiče🙂 Boš kakšno prijavila za kakšen slovar? So take fletne🙂

    Jaz to hočem. Sem dobila možnost za dober tečaj po razumni ceni in sem jo seveda zagrabila. Testiranje sem opravila solidno z ozirom na to, da nisem povohala dvajset let. Danes začnem.

