Proseni mafini s slivami / Millet Muffins With Plums

A zakaj mafini? Ker jih bom zamrznila, saj jih moram kos za kosom pojesti kar sama – pač živim z neprosojedcem.

Why muffins? Because I need to freeze them and eat them piece by piece – I live with a millet disliker.

proseni materialOpoldne: 1 skodelico prosa skuhala v 2 skodelicah vode. 10 minut. Pocukrala in posivkala na oko in pustila, da se ohladi.
Popoldne: primešala mlete mandlje po občutku, 2 jajci z občutkom in lonček kisle smetane. Bio. Sesekljala slive, jim dodala malce agavinega sirupa. Tudi, če ne bi.

Noon: 1 cup millet boiled in 2 cups water. 10 minutes. Sugar and lavender added by  eye, left to cool down.
Afternoon: ground almonds added by eye, 2 eggs added by hand, a pot of sour cream, too. Organic. Plums chopped, agave syrup added, even though not necessary.

proseni surovV papirčkih za mafine masa res zgleda malce čudno, na žalost sem dala samo po 2.
Papirčka.
45 minut na predogretih170°.

It does look funny in those muffin paper cups, unfortunately I used only 2 per piece.
Paper muffin cups.
45 minutes at already existing 170 °C.

proseni pecenMeni so lepi.

I like them.

proseni pecen2In dobri. Vseh 12 samo zame!

They’re quite yummy. And I get to eat all 12 of them!

Jana? Evo ti recept🙂 po M-jino. Skoraj.


9 responses to “Proseni mafini s slivami / Millet Muffins With Plums

  • Nika

    Oooo, kakšna dobra ideja! To je ena taka domačna “comfort” hrana… Jaz bi (in bom) dodala še eno pikico cimeta. Pa brez glutena so, a veš?

    • alcessa

      Cimet je sigurno dobra ideja🙂 (in vse druge začimbe, ki jih imamo radi v takih zadevah: proso ima dovolj lastnega okusa, da se ne izgubi, hkrati pa je dobra podlaga za nove okuse, se mi zdi (tudi klinčke, piment, kardamom si lahko predstavljam, pozabila sem omeniti, da sem dodala tudi vanilijo)
      Glutena se ne bojim, tako da tega nisem vedela sploh, prosena kaša pa je hrana naše mladosti, ja🙂

    • alcessa

      NIKA: zdajle mi je prišlo na pamet, da se da iz prosene kaše narediti skutni kolač po tem receptu: https://alcessa.wordpress.com/2010/04/05/velikonocni-skutni-kolac/ Se mi zdi, da če zdrob zamenjamo s kuhano proseno kašo, bi tudi lahko nastalo kaj zanimivega …

      • Nika

        Ja, še ena dobra ideja! Imam pa tudi jaz podobno težavo kot ti – da sem edina ptica v naši družini, ki zobljem tole reč. Imajo me že poln kufer, ker vtikam posušene prosene kalčke tudi v kruh…

        • alcessa

          Sploh ne štekam, v čem je problem, res. Prosena kaša ima super okus. Predlagana rešitev tudi v tem primeru: mafini, pa v zmrzovalnik🙂
          Čaka me naslednji projekt, ki bo zgleda tudi samo zame: repa. Repa v testu in potem še poskus kisanja doma (kisla repa v Nemčiji ni najbolj znana). Je pa res, da je ne bom kuhala s proseno kašo in mesom, temveč brez vsega, s prežanjem, če mi jo uspe skisati kot pravijo tule: http://carovnijezmalekmetije.blogspot.de/2013/11/repa.html

          • Nika

            Meni tudi ni jasno kaj jim pri prosu ni všeč… Baje, da imajo gospodje neke grozne spomine na premalo kuhano in grlo ribajočo kašo iz šole, mali gospodje se pa po velikih zgledujejo.
            Glede kisanja v stanovanju sem pa precej presenečena, očitno je tudi to mogoče. Imela sem neko fiksno idejo, da se to ne počne v urbanem okolju, ker smrdi…

            • alcessa

              Ne vem, no, slabe izkušnje iz otroštva še zdaleč niso dovolj dober razlog za odklanjanje hrane … Mam od mojega prvega fanta je vedno naredila proseno kašo, ko sem prišla na obisk, boljšo, kot jo naredim jaz, pa do M-jine objave sploh nisem vedela, kako se naredi …

  • jana zf

    O uau! Res so lepi in komaj čakam, da poskusim! Hvala za fotogradivo in navodila🙂

