Eating Posh And Bragging/Blogging About It

1. You need

1 cup wholegrain black rice (e.g. Bio Nerone from Piedmont)
2,5 cups water
pinch of salt for cooking
1 spoon pumpkin seed oil
vanilla-chilli salt for seasoning
pyramid salt flakes for decoration/seasoning

2. To cook the rice:

Wash the rice in warm water, put it into a cooking pot and add 2,5 cups of water and a pinch of salt. Let it be for 15 minutes.

Switch on the plate and cook the rice at low heat for 30 minutes or till the water’s gone (whichever comes first).

Put it off the plate, add pumpkin seed oil, vanilla-chilli salt (contains: sea salt, chilli, paprika, vanilla, green jalapeño pepper, ginger, parsley, lavender and vegetable fat) and serve.  Sprinkle with salt pyramid flakes (from Cyprus, no less).

3. Enjoy. Vita Brevis.

0_reis

P1180948


6 responses to “Eating Posh And Bragging/Blogging About It

  • Nina

    Moram vprašati: so tele piramidice zelo slane? Že tako nisem ravno največja ljubiteljica soli, zato mi je pogled na takšne kose soli kar grozljiv🙂

    • alcessa

      Gre za čisto navadno sol navadne slanosti, odgovor je torej ja. Naj te vseeno potolažim: skuhala sem OGROMNO riža. V bistvu toliko, kot ga po navadi skuham za naju oba, potem pa sem ga pojedla kar sama, ker je bil dragi na poti. Brez slabe vesti in to. Na fotki je torej le minimalen izsek z največ kristali soli, ker so mi bili tako fotogenični🙂 Je pa res tudi, da je drugače sol moja čokolada … (tokrat sem želela uživati v okusu riža, zato ga nisem presolila, kljub vsemu)

      • Nina

        Hehe, vidiš, jaz pa sem raje na čokoladi (pa še te ne pojem več skoraj nič😀 ).

        • alcessa

          Čokolada je itak večinoma žalitev za brbončice😈

          Ma kaj ti res paše jesti?

          • Nina

            Trenutno se mi oči zasvetijo le pri solati😀 Ali paradižniku. Tega žal ni več na vrtu (vendar je bil milo rečeno božanski – dobila sem semena neke čudno izgledajoče sorte, ki se je izkazala za sočno in okusno), medtem ko se solata presenetljivo dobro drži🙂

            Pa še vedno padam na sladkarije, ampak zelo redke in zelo izbrane😀

  • Techka

    Ma, sta zbirčne. Katerakoli čokolada, kjerkoli.🙂

