The Exam Results Are In …

… and all I got was

pesky 48 points. Jep, I failed, like I knew I would.

Here I go again, doing maths😀

(I’ve just donated 48,00 € to a girls’ project at Plan. I can re-sit the exam twice, so there you go girls – there’s a chance you’ll get more than 100 €!🙂 )


4 responses to “The Exam Results Are In …

  • Techka

    Eh, ne sekirej se!🙂

  • Nika

    Matematika je ena navadna k….., človek jo ljubi, ona pa samo racionalno preračunava (karkoli že)… točke.
    Ne vem kako ti doživljaš neuspeh, jaz ga težko prenašam. Težko je, ko v nekaj vlagaš čas in energijo, pa se potem ne izide. V tolažbo naj ti povem dvoje:
    1. tvoj recept za prosene mafine je fenomenalen, celo tako zelo, da sta se moja dva neprosojedca spreobrnila in se pridružila moji veri;
    2. moja ponudba glede pošiljke še vedno velja, če si premisliš in oddaš naročilo v naslednji uri, dobiš zraven še ekstra bonus dodatek slastnega ČČČ….
    Gravatar sem poskušala namontirati, pa me je odvrnilo to, da moram ustanoviti še en dodaten acount pri WordPress. Nobenega gesla več nočem.

    • alcessa

      Nika, mal sem že prestara, da bi se preveč sekirala, poleg tega je to moj 3. študij in moja poklicna pot ni odvisna od uspeha na izpitih, temveč samo od tega, kaj se pri tem naučim (besede in vsebine) in tega sem se tudi pri pripravah na izpit naučila veliko. Poleg tega, da si jaz sama tudi ne bi dala pozitivne ocene, kar mi je postalo jasno med izpitom: fer vprašanja, jaz pa jim ponujam same neumne odgovore, ker nisem dovolj pripravljena in se ničesar ne spomnim. Tako da, v tem primeru nimam problema z neuspehom.

      Me veseli za proso🙂 – kmalu sledi recept za mafine z makom in marcipanom (z navadno moko)

      Danes so mi dobavili bio repo, čez vikend jo nameravam tlačiti v lonček in nestrpno čakati rezultate (pojma nimam, a moj to sploh je, on tudi ne) – kot da bi rekla ja, ČČČ pa podarjam tvoji družini🙂

      Nisem vedela glede prijave na WordPress, sorry.

