So What (I’m still a rock star edition)

“So what are you doing on Tuesday?” I smile at him excitedly.

He’s grinning: “On Tuesday? I have a date on Tuesday evening, with my wife, we decided we’re going on a date at least twice a month.”

“Oh.” Now I can’t pretend anymore: “How about I invite you out to dinner? We’ve got something to celebrate!”

“So you got your exam results, didnt-“

“Yes, I failed it … a bit, but that’s a good reason to celebrate!”

“Oh. … OK. Dinner on Tuesday’s a good idea. Let me know should you need help with your maths later.”

 preis


14 responses to “So What (I’m still a rock star edition)

  • Techka

    Uuuu, ful romantično!🙂

    • alcessa

      Ja, ne da: falirana pravničica reče možu, midva ne hodiva dovolj ven, a se zmeniva, da sta najmanj 2 torka na mesec obvezna? Mož pa navdušen. Take mamo.

  • Techka

    Midva sva rekla, da si bova tudi 1x na teden zrihtala varstvo za malega in šla ven, sama, samo midva. In guess what – to se še ni zgodilo. Mogoče, ko v.d. mož postane pravi mož?!🙂 Prstane sem si že šla ogledat….😛

    • alcessa

      No, po omožitvi bo preteklo še kar neaj časa, preden bosta pogruntala, da zdaj pa res MORATA iti ven … Nisem čarovnica, tako te stvari potekajo … Kdaj? Kdaj? Kdaj?😀

  • Techka

    U ja, to pa verjamem. Si vedno rečem “ko bo malega res znal potolažiti še kdo drug, pa greva”.

    Eno sredo v naslednjem letu, če bom dovolj vztrajna… brez pom pom-a. Priči, midva, pa če bo še kdo od znanih ravno takrat mimo hodil, lahko stopi zraven v dvorano…🙂 AMpak, počasi. Priči še niti nista izbrani, datum, je pa tudi samo okvirno določen…
    Pol, sredi poletja (okrog 30.06. ko najmlajši praznuje rd) pa en super piknik za vse nas.😉

    pssst, ne govori okrog.
    ha ha ha ha….🙂

    • alcessa

      Ja saj midva sva tudi tako naredila … no, brez prič, ker po zakonu niso nujne … na poti z dopusta na Švedskem. Potem pa jest, to je res pomembno🙂

  • Techka

    Ko komu omenim, kakšen mam plan…me eni grdo gledajo, eni se strinjajo. Žal je slednjih manj. Tako da sem zelo vesela, ko slišim od tebe, da sta naredila enako.

    O ja, brez dobre hrane pa ne gre…🙂 In mi bomo verjetno potem vsi skupaj šli na dopust. Upam.😉

    • alcessa

      Se mi zdi, da bo vedno tako … če imaš bolj (p)osebne želje in predstave, se bo strinjala le manjšina. Vendar biti del manjšine ni nujno slaba stvar, včasih je tako kakovost večja. No, moj poročni dan je bil nepozaben, lep, intimen, srečen in z veseljem se spominjam nanj. Nisem bila super posebej oblečena, za mejkap sem se potrudila le malo, šopka nisem imela, zato pa sva se tisti dan lepo posvetila drug drugemu, kar naj bi bil smisel zveze. Prijateljica je takoj, ko sem ji povedala, izjavila, da se bo tudi ona tako poročila, da me hoče za pričo, vsi ostali pa bodo dobili “samo” cerkveno poroko, mesece pozneje … Tudi na njeni poroki je bilo ful fajn, žurali smo do onemoglosti (v študentskem domu) – vsak vstop v zakonski stan mora biti lep, po lastnih predstavah para, to je moje mnenje. Vsi ostali naj lepo potrpijo.

  • Techka

    Mnja, samo kaj, ko se včasih moj ne strinja.🙂 Enkrat bi imel tako kot jaz, na hitro in tiho, drugič spet bi rad velik žur… In ga skušam prepričat, da piknik še vedno lahko priredimo, vendar kasneje, tisto, pa naj bo (samo) najin dan. Glede oblačenja tudi ne misliva komplicirat… Moj bo kupil nove kavbojke, jaz bom pa za kakšno oblekco v omari pogledala… Če malo shujšam, mam eno idealno.🙂 Ker je tudi meni “bistvo” poroke zveza in zaveza… Mi bo pa nujen prstan – vem, sem staromodna (al pa samo nora na prstane🙂 )… In ker pravijo, da mora za srečen zakon nevesta poskrbeti za prstane, zdaj že pridno šparam… Cerkvene poroke si pa ne želim…ker to pripelje še neke priprave in ne vem kaj še vse, kar me pa res ne zanima. Hm…šopek..če bo, bo skromen…

  • Techka

    Ker je bil cenejši od tvojega?🙂

    Baje, take so vraže… Še dobro, da nisem (pre)zahtevna glede prstana, moj pa tko pravi, da je navadna rinka dost.🙂

    • alcessa

      😆 Ne, sta kar isto stala, zakaj bi bil cenejši? Pa itak sva ju nosila samo prvih pet let, ker so se potem gospa preveč zredila in je bilo treba kupiti nove, kar sva z užitkom naredila na internetu in ponovno plačala drug drugemu (ista cena😀 )

  • Techka

    Aja? Pri prstanih, ki jih gledam jaz, je vedno ženski dražji, ker je še kakšen kamenček noter… Sem zadnjič pri zlatarju omenila tvoj nasvet (glede vzorca, da naj ne bo tak, da se prstana potem ne bi dalo širiti/ožati), pa je rekel, da če kupim takega, narejenega pri njih, mi tudi po nekaj letih naredijo enakega – večjega oz. manjšega.🙂

    Joj…govorim o tem, kot da je že vse 100% da se bo zgodilo…
    Da mi ne bo vse v vodo padlo.

    Čaki mal…na internetu? :O

