Lep dan za kruh

PO DANICINO:

kruh

(Krasen je. Krasen.)


9 responses to “Lep dan za kruh

  • Nika

    Res je krasen… A veš, da si srečkica, kaj bi jaz dala (recimo, bi dala celo nekaj prstov), da bi sploh še kdaj lahko normalen kruh jedla…

    • alcessa

      Kakšnega pa lahko ješ? Se ti moram opravičiti: meni je za kruh precej vseeno – res ga rada spečem in vesela sem, da uspe, vendar ne spada med mojo “duševno hrano” … Če bi mi kdo prepovedal jesti kuhan krompir ali riž – to bi me res prizadelo.

    • Nika

      Lej jo, nič opravičevanja!
      Saj tudi zame ni prav neka “duševna” hrana, je pa vseeno nekaj ekstremno prijetnega, domačega, ki te lepo poboža…
      Jem lahko samo takega brez glutena. Ampak prav gluten je tisti, ki naredi čarovnijo. Če bi od zmeraj poznala samo takšen kruh bi še šlo, ampak zdaj gre pa vedno le za sprejemljive, slabe ali zelo slabe približke…

      • alcessa

        Brez glutena … ajda, koruza in riž? BTW, pred kratkim sem brala, da alergija na gluten ne obstaja, temveč samo npr. na pšenico ipd. A potem ne prenašaš niti pire, rži itd.? Sprašujem samo zato, ker imam v rokavu mogoče še kak recept ali dva …

        Mal čudno je že, da tisti, ki lahko jemo vse vrste kruha, tega ne cenimo, ne da? Ravno tako ne cenim dejstva, da lahko jem sir, čokolado, kekse, torte, maslo … Saj so v redu, niso pa stvari, ki bi mi polepšale življenje in pri katerih bi imela občutek, da so izredno ugodna, fajn hrana. Najbrž zato, ker imam v črevesju mikrobe, ki tulijo “Zelena solata! Sol! Krompir! Riž! Olive! Bučke! Sezam! Paradajz! Bazilika! Timijan! Rožmarin! Šampinjoni!” ipd. in šele, ko njih osrečim, lahko jem vse drugo, takrat pa mi je že vseeno …

        • Nika

          Ja, tako, ampak vse to mora biti sproducirano v mlinih, obratih, kjer se ne ukvarjajo z glutenskimi rečmi, ker potem je vse kontaminirano. Npr. na Žitovi ajdovi kaši piše “brez glutena”, pa ni brez glutena – ajda načeloma je brez glutena, ampak ko pride v njihove roke in jo posvaljkajo po vseh tistih mašinah, ni več brez glutena.
          Ne gre za alergijo, celiakija je avtoimuna bolezen. Ne prenašam torej same sebe, če pridem v kakršenkoli stik z glutenom (tudi prahec, kreme, mila, play doh ipd.).
          Ljudi, ki sami sebi odrekajo kakršnokoli hrano iz butastih razlogov, brez poslušanja samega sebe (ala: oh, imela bom debelo rit, če bom pojedla te slastne špagete in košček te čudovito mastne baklave) bi najraje zbrcala.
          Oprosti za ta čustveni izliv, to je pač moja šibka točka…

          • alcessa

            Oh.😦
            Kar precej dela je s tem, ja, če česa ne moreš jesti. Gluten je sicer čisto preprosto nemoderen in se ga je moderno izogibati, če kaj daš nase😈, ma celiakija se sliši precej … divje😦

  • Techka

    He he, jst pa lonec že mam, samo še kruh probam speči, pa bo!🙂

    • alcessa

      Se splača – zgleda, da se prvih 30 minut testo fajn spoti in si naredi hrustljavo skorjo (meni najljubši del kruha) … Kaj pa ti (v pečici) narediš v loncu, ki ga je mogoče uporabiti tudi v pečici? Sprašujem, ker so mojega reklamirali kot pekač za gos … saj veš.

  • Techka

    Zdj si me pa dobila – ni bil še v pečici.🙂 Ampak, kupljen je bil pa zato, da ko se mi ne bo dalo kuhati, bom vse vrgla v lonec (meso, skupaj z zelenjavo) in nato dala v pečico. Enkrat. Moja mati tako večkrat naredi kosilo, pa je vedno ful dobro…

