1.1

P1190585

P1190593

P1190599

P1190604

P1190607


11 responses to “1.1

  • Nika

    Hm, ja, tvoja taktika s slikami pa res deluje…
    A si se igračkala čez praznike? Vsi so lepi, ampak 4. je pa tanartalepejši, ena taka globokomorska riba je to… ali pa dama z luknjo namesto nosu (a veš, una ta grozna&tudi glupa http://vizita.si/clanek/novice/danes-je-presrecna-da-se-ji-je-to-zgodilo.html)…

  • Techka

    Men je pa zadnji najlepši…🙂 Od ostrih robov, do okroglin…

    Pol praviš manj pisanja, več fotk… pa mnogo komentarjev. OK!🙂 I am ready… (čeprav mi ni tok zlo všeč, ampak, če si se tko odločila, potem naj bo. In podpiram tvojo odločitev sam zarad tega, da boš imela več časa za študij.)😛

  • ĐUBOX

    V ‘Ne bom več pisala bloga, samo še slikice bom lepila’ ne verjamemo, zato o tem ne bomo, čeprav zelo razumemo izmučenost od besed in potrebo po oddihu stran od računalnika, ampak optimisično (khm, v bistvu egoistično) verjamemo, da se ti slej ko prej kaj zapiše.

    Ukvarjanje z najstarejšo obrtjo na svetu (eno od njih – kovaštvo, zlatarstvo itd., arheološka najdišča so polna nakita) ti gre pa vsekakor dobro od rok. A prvi dve sta broški?

  • alcessa

    Ja, kar prav imate: za vsak slučaj sem naštimala slike, če pa bom imela kaj časa in res dobre ideje za pisanje, pa seveda bom. Naj poudarim, da blogam že od aprila 2006 in to večinoma o stvareh, ki se mi dogajajo, medtem ko sedim doma in s tipkanjem služim dnar. No, pa kakšna se mi zgodi čez vikend, dopusti pa so itak podobni eden drugemu (razen fotk, ki jih objavim). Hočem reči, da ni nobene potrebe, da še kdaj pišem o tem, kako ob četrtkih zgodaj vstajam, ker čakam na biozelenjavca, kako 3-krat na teden pridno treniram, in da berem francoske knjige – ne vem, zakaj bi pisala o stvareh, o katerih se še meni ne da več razmišljati. Če pa se bo našlo kaj res zanimivega, kar bi tudi sama prebrala, pa jasno, da bom. In za komentarje ter obiske drugih blogov sem še vedno tuki, nikamor ne grem🙂

    Vsi so obeski in v resničnem lajfu malce manj rumenkasti kot na sliki – pri ta najvišjem se vrvica spelje skozi preluknjan tunelček na okrasni plošči, ta drugi pa ima podoben, vendar precej manjši tunelček skrit pod sabo.

    Gre za neskončno zanimiv hobi, s katerim se ukvarjam, čeprav mi zelo precizno delo ne gre od rok – potem pač malo več čaram in se igram🙂

  • Nina

    Meni je pa trojka najbolj všeč😀 Če bi bil to “giveaway”, bi se strašno grebla zanjo😛
    A pa si ziher, da ti izbor fotk ne vzame še več časa kot kakšen zabaven zapis?😀

  • jana zf

    Eh, ne grem se več tega komentiranja s telefona, ker mi vedno neki za*** … skratka, povzetek: Marička, kako dobro ti gre tole čaranje! Uau! Težko verjamem tisto o nepreciznosti, tole je videti hudirjevo spretno!

    Glede blogiranja pa … te kar razumem, čeprav imam pol toliko kilometrine (ali še manj, glede na pogostost pisanja). Sicer je pa tudi tvoje komentarje prav luštno brat, tako da …😀

    • alcessa

      Hvala😳

      In ja: včeraj sem vstala ob 6.25, delala do polnoči in se vmes vsake toliko zasekirala, ali bom spet padla na izpitu, ker se do sedaj še nisem imela časa učiti. Divji januar je, res. Ma o tem pač ne mislim pisati postov, ker se mi enostavno ne da.

      • jana zf

        Joj, sočustvujem, čeprav vem, da ti to čisto nič ne pomaga. Ma kaj je s temi januarji, ni blo lani podobno? Saj delu pač res ne gre gledati v zobe, ampak ni fajn, ko zmanjkuje časa za vse ostalo (pa ne mislim pisanja bloga …). Drži se!

        • alcessa

          Malce sem kriva sama, ker sem si vzela precej počitnic – do 7. januarja, in so nekateri preprosto počakali, da preneham počivati🙂 Drugače pa sem se med prazniki razvajala z dovolj časa zase/za naju in je potem kar šok, ko zdaj tako ihtavo tipkam, da ja ne bi zamudila kakšnega roka za oddajo. Sem pa v soboto spet malce študirala in je fajn pasalo … Meh. Bo že. Hvala, se bom držala🙂

