1.7

P1190880

P1190864


8 responses to “1.7

  • Techka

    A si tega tudi sama naredila? UAU…. tud če ga nisi.🙂

  • Techka

    A si kdaj tuhtala, da bi zamenjala službo?

    • alcessa

      Nisem. Ne maram izdelovati stvari za denar, to me dela preveč nervozno in ne preveč srečno. Poleg tega zagotovo nisem dovolj mainstreamovska za to.

  • Techka

    Torej si, če si mi takoj podala razlog, zakaj ne bi delala tega za denar…🙂
    Nič slabega ne mislim s tem, da ne boš narobe razumela.

    Mmmm, ampak, a nimaš ti teh reči že veliko? Kam jih daješ?
    A ti še bolj direktno namignem, da lahko spet organiziraš kakšen “giveaway”?🙂

    • alcessa

      Vem, da ne misliš nič slabega, to je bil samo zelo točen odgovor na podlagi slabih izkušenj v preteklosti (študentski časi, glina).

      Zadeve drugače gledam, se iz njih učim in jih kdaj tudi nosim – so moja privat zbirka unikatov.

      Giveaway bo, če bom kdaj naredila kaj majhnega, drugače pa nisem pri volji razdajati večjih zadev, ki spadajo v mojo osebno zbirko🙂 – predvidevam, da je to razumljivo.

  • Techka

    Ja, valda, da je razumljivo!!! Sploh če rada sama nosiš zadeve. Tudi jaz redno nosim obesek, ki sem ga zadela pri tebi.🙂 In vseskozi se opominjam, da bi tudi sama lahko pripravila kakšen giveaway, samo zadnje čase proste sekunde namenjam peki… Podarila bi pa kaj sešitega… idejo imam, samo realizirat bi še mogla vse skupaj. Mogoče, kmalu… uapm, da ne pretečeta prej spet 2 leti…😉

  • alcessa

    Ja zdaj, ko greva z možem 2x (!) na mesec na dejt, se pač rada opicanim😀
    (marsikaj od tega ima na sliki nevidne napake pri izdelavi, zaradi slabega poznavanja materiala, preloma (sem kar skupaj zlepila) in upogibanja med žganjem … zato so stvari res primerne samo zame (to je tako kot pri določenih ljudeh, za katere pravijo, da jih ima lahko rada izključno mama🙂 )

