Got brownish bananas?

Peel them, mash them with a fork, add some chopped almonds and some oatmeal. Preheat the oven to 170 °C and form small heaps (the dough shouldn’t be really tough, but you can adapt the quantity of oats and almonds next time. There will be next time.), putting them on baking paper.

haufen

Bake for 15 minutes at 170 °C.

Don’t eat them up while they are still piping hot! Remember: There will be next time.

(Slovene recipe and useful pictures to be found here.)

pecen


7 responses to “Got brownish bananas?

  • jana zf

    Obožujem takšne recepte, hvala!🙂 (da ne govorim, da je malo praznik, ko vidim kako tvojo novo objavo…😉

  • Nina

    Sploh ne veš, kako zelo se veselim tiste stare banane, ki čaka name!😀

    • alcessa

      Še lani sem šimfala čez moža, zakaj da kupujeva banane, če jih pa ne poje (jaz jih sploh nisem jedla) in jih moram vreči v smeti, letos pa mu govorim samo še, da nič hudega, da obožujem stare banane😆 (tudi sladoled ipd. je fajn zadeva, ma sem rabila kar nekaj časa za pogruntanje – naslednje so na vrsti energijske ploščice, če bom našla kaj časa …)

      • Nina

        Oja, sladoled! Jaz dodam bananam še malo (precejenega) jogurta in kakšno bolj pisano sadje😀 Predobro, res🙂

  • kaneli

    Fajn recept – in pravkar preizkusen.😀 S to razliko, da sem jaz dodala se nekaj kokosove moke, indijske oreske namesto mandljev in rozicevo moko; vse to se mi je valjalo doma. Kar okusno. Razmisljam pa, da bi lahko dodala se kak proteinski prasek brez okusa in dobila beljakovinski posladek za po fitnesu.

  • Vedska Kuharija

    Hvala za deljenje recepta, super objava!🙂

