Love It: Oil Pulling

Discovered last week at my favourite Man Repeller’s, I have already managed to get hooked by it: oil pulling.

Meaning I spend 20 minutes of my mornings swishing coconut oil around my mouth, before spitting it out and cleaning my teeth.

I really love the taste of coconut oil and the effects of oil pulling feel great to me: I’d recommend it. More information to be had on Access Hollywood.


10 responses to “Love It: Oil Pulling

  • Nina

    O tem sem že brala (prav zares tudi v čakalnici pri zobozdravniku), menda je bilo eno drugo olje priporočeno. Kakšni pa so pri tebi učinki?

    • alcessa

      Sezamovo?
      Trenutno to delam šele en teden: okus v ustih je bolj prijeten, kar cel dan, imam občutek, da so zobje bolj gladki in da je klima v ustih manj kisla (ker do ene 10 h zjutraj pijem kavo, počasi in ne premalo, sem potem hvaležna, da se občutka kisline še pred pranjem zob znebim s kokosovim oljem). Ker nimam težav z dlesnimi/jezikom/mozolji/kožo, o teh učinkih ne morem povedati ničesar.

      • Nina

        Sem malo pobrskala: menda je ok katerokoli, le da je super kvalitetno in hladno stiskano. (O dlesnih, jeziku, mozoljih ipd. imam pa svoje mnenje, predvsem sem zagovornik doslednosti🙂 )

        • alcessa

          Ja, moj je baby oil, prvo stiskanje in ne vem, kaj še vse. Sem si rekla, raje dam dnar za zobe kot za obraz (kozmetika), pa je bilo🙂 (pravi ena, ki dela doma in redko kdaj svetu pokaže svoj “pravi obraz”😆 )

          In? Mozolji? Mnenje?🙂

          • Nina

            Heh, pri 30-ih in še malo sem odkrila kozmetiko (ki se mi sicer zdi dokaj draga, ampak ima količinsko gledano pravzaprav zmerno ceno) in prehrano, ki odpravita (moje!) mozolje … Če pojem kakšno traparijo (sploh čips sodi v to kategorijo😦 ), jo bom plačala s kakšnim prav lepim mozoljem, tako da je doslednost pač res nujna🙂
            Ne govorim o čudežih, ampak po 15 letih mozoljčkavosti je sprememba očitna (celo drugi opazijo😉 )

            • alcessa

              Ohhh, čips🙂 Odkar je skoraj v vsakem noter česen, ga tudi sama zelo redko jem (“navaden” mi ni dovolj dober), drugače pa bi mogoče tudi jaz dobila mozolje, ker se mastne hrane ne branim preveč, pa za mozolje potrebna maščoba ne pride do obraza in se naloži na moji nepremajhni prostornini vse do dvojne brade, tam pa je na srečo zmanjka…😆

              Ne, kremo za obraz rudi jaz kupim tako ta fino (eko-bio-vegansko brez genetskih manipulacij) in res zelo dolgo traja, preden jo porabim, tako da ni panike. Brez pa ne bi hotela biti.

  • jana zf

    A veš, da bom tudi jaz poskusila? Ne, da imam ravno ful probleme z navedenimi rečmi, ampak če bi blo stanje kaj bolje, se tudi ne bi branila … poročam …

  • jana zf

    Omb, komaj dober teden to počnem in že od prvega dne se zadržujem, zdaj pa ne morem več, da ne bi napisala: to je pa res fina reč!🙂 Se prav strinjam s tabo, hooked and cooked! Prvih nekaj sekund mi še vedno ni najbolj prijetno in tisti malo masten občutek na ustnicah mi gre malo na živce, ampak občutek v ustih potem, ko gre brozga ven, in še nekaj ur zatem mi je res neverjeten, svež, prijeten, noro! O kakih drugih učinkih je še prezgodaj govorit, ampak že ta občutek je vreden tistih nekaj minut (ok, priznam, šele zadnje dni sem podaljšala na 20 min, začela sem s 15 in majhno žličko). Res kul in hvala za info🙂 Zdaj pa še malo vztrajam, da vidim, če bom res imela manj mozoljev (po letu in pol me je obiskala menstra in prinesla s sabo vse svoje lepote, grrr) ….

