Kosilo s koprivami

Nekatere stvari se nekega dne pač zgodijo prvič.

Kot na primer priprava testa za skutni narastek z nadetimi gumijastimi rokavicami. Zaradi teh gospodičen:

koprive

Zabasala sem jih s skuto, tremi jajci, koščki trdega sira in malce moke z mičken pecilnega, posipala pa s pistacijami. 1 uro na 170.

testo

O večini količin ne vem nič, temu se menda reče po občutku, narastek pa je bil resnično dober, če mi je meni sami dovoljeno tako opisati svoje lastno kosilo🙂

narastek

Ah, in: mične gospodične so me opekle pri pomivanju posode, saj je nekaj koščkov listov ostalo na deski za rezanje. Vse za zdravje, kaj naj rečem🙂


2 responses to “Kosilo s koprivami

  • jana zf

    Odlično!🙂 Jaz še zbiram pogum, se mi pa zdi, da je mogoče pri manjših rastlin manj možnosti, da se opečeš? Ne vem, kot pravim, zbiram pogum …😀

    • alcessa

      Ne, tudi manjše znajo biti dovolj pekoče, vsaj pri nas. Predlagam rokavice (pri nas so na voljo zastonj na bencinskih črpalkah, najdeš jih v škatlah za barvo za lase🙂 ipd. Ko pa so enkrat pod določeno temperaturo, pa itak nehajo z maltretiranjem🙂 Ali pa če jih daš na kuhinjsko krpo, krpo zviješ in greš čez z valjarjem, da se konice odlomijo in kislina steče ven – to sem prebrala v Wikipedii, nisem pa še sprobala.

