Dear Mädchen-Fonds,

this is your hard-studying moose again, just to let you know you have once more earned some money on the basis of my exam result.

How much, did I just hear you ask that?

I’m sorry you aren’t going to get more money, because I have passed the exam the second time.

It is 62 EUR you are getting. Happy?


4 responses to “Dear Mädchen-Fonds,

  • jana zf

    Kakor koli – dobra si (v vseh pogledih in tudi z ozirom na današnji OOTD ;)) – čestitke!

  • Nina

    Bravo!!!😀 (najtežje šestke so bile po mojih izkušnjah daleč najkoristnejše …)

    • alcessa

      🙂 – ja, res je: moja prva je bila iz angleške slovnice, s to isto sem potem na preddiplomcu blestela.
      Dvojno učenje mi je res koristilo – celo v organizacijskem smislu: namesto da bi šla naslednji izpit (Civilni zakonik) delat takoj, predmet ponavljam, ker pri tem lahko še en semester delam domače naloge, ki mi jih popravljajo. Ko bom vsaj približno dovolj dobra za tovrstno pravniško pisanje, se bom sploh šla prijavit na izpit …

