Yes, I am.

A food pervert:

mylk n whey


4 responses to “Yes, I am.

  • jana zf

    Zakaj pa ne? Meni se zdi super, da se ceniš😉

    • alcessa

      Vse skupaj je bolj slučajno … no, tisto z veganskim mlekom.🙂
      Pred kratkim sem si rekla, pa saj če nisem veganka, vseeno lahko probam rastlinsko mleko, mogoče pa mi bo všeč. In sem probala; riževo, ovseno in mandljevo. Riževo je OK, mandljevo brez sladkorja kar fajn zagreni, je pa v redu s sirotko zgoraj, ovseno pa je enostavno krasno. Celo tako zelo mi je všeč, da ga dajem v kavo kot popoldansko poslastico …

  • gejzir

    Občasno zaidem na tvoj blog. Se mi zdiš zelo razsodno bitje in sem se, ko sem pred časom zasledil to objavo, tudi jaz odločil poskusiti rastlinska mleka. Riževo je bilo super, ovseno pa me je navdušilo in ga zdaj redno uporabljam. Kupujem Mercatorjevega, pri katerem mi je z vidika natančnosti všeč tudi to, da na tetrapaku piše ovseni napitek, ne ovseno mleko.😉

    • alcessa

      Ja, tudi na mojem piše Drink, ne mleko – kolikor vem, evropska zakonodaja uporabo naziva mleko dovoljuje samo za kravje mleko in mogoče tudi kozjega, vse ostalo pa ne, ne da?
      Riževo mleko mi ima okus, ki ga je lažje marati, ovseno pa se mi zdi, da je za profije🙂, torej take, ki oves tudi drugače maramo.
      Drugače pa se okrog ovsa in sirotke trudim tudi, ker trikrat na teden malce potreniram, pa moj mož pravi, da so te zadeve nujne za mišice – poleg tega, da so dobrega okusa.

